לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Black Hole


אתה חייב לשקול את האפשרות שאלוהים לא אוהב אותך. הוא מעולם לא רצה אותך. סביר להניח שהוא שונא אותך. זה לא הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות. אנחנו לא צריכים אותו. לעזאזל עם כיליון, לעזאזל עם גאולה. אנחנו הילדים הלא רצויים של האל וכך יהיה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2016

קמתי להפתעה תעזרו לי להחליט אם היא טובה או קצת פחות כי אני לא מצליחה


טוב אז אני נכנסת לי לתומי לבלוג לראות מה חדש ופתאום אני רואה שמד הכניסות קפץ במהלך היומיים האחרונים כשלא שמתי לב... אני הפוסטים חמים? מחמיא מאוד אבל גם קצת מפחיד אותי מאחר והפרצוף שלי מרוח ביחד עם הציצי שלי לעיני כל. לא ציפיתי שיהיה יותר מחמש כניסות ובטח שלא כמות כניסות שיש לי עכשיו... קצת מבולבלת וקצת מפוחדת, אולי זה היה צעד לא כל כך חכם? אוף. 

נכתב על ידי SuicideSheeep , 16/4/2016 11:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ריגושים זולים


הירח מאיר עלינו בחוף אתה יפה כמו תמיד ואני סביבך בחזיית תחרה שחורה ושקופה רוקדת מאושרת כמו שלא הייתי כבר יותר מדי זמן. 
כשידיך עוטפות אותי בחיבוק לא קר לי יותר כלל כי כל מה שאני יכולה להרגיש זה את חום גופך ואת התשוקה אין סופית 
שנוטפת ממך. 
אומרת לך לקחת אותי לביתך ולאהוב אותי עד שנשכח מהכל אבל אז מתעוררת במיטה קרה וריקה שוב בודדה ושוב רוצה אותך. 

נכתב על ידי SuicideSheeep , 15/4/2016 19:01  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל מה שאי אפשר לפרסם באינסטגרם


הרגשתי יפה אז החלטתי לשתף מה שאני לא יכולה לשתף באינסטגרם


 


מצטערת מראש


 


קורל ;)


 








נכתב על ידי SuicideSheeep , 14/4/2016 21:26  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  SuicideSheeep

בת: 25




3,414
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSuicideSheeep אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SuicideSheeep ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)