לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  gravity

בת: 10





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2015

40- והפוסט האחרון פה.


שלום לכולם! זה הפוסט הראשון ולצערי גם האחרון שלא יעסוק בשירה או בכלל בבלוג הזה.

כאשר שמעתי על סגירת האתר האהוב עלינו- ישראבלוג, מיהרתי לגבות הכל ולהעביר לבלוג אחר.

אני רוצה להגיד מספר דברים- קשה לי בפרידות. זה מוזר. 

איך אני אמורה להגיד תודה לכל הקוראים שלי? ולכל המגיבים? חיזקתם אותי, כן, גם האלה שחזרו לפוסטים ישנים והגיבו עליהם. 

זה עשה לי טוב על הלב.

הייתה לי שנה וחצי מדהימה פה!

אתם בהחלט מוזמנים באהבה רבה לבלוג המשך-

 

http://www.susdar.com/

 

ולשמור על הקשר-

 

[email protected]

 

שלכם, 

   מישל. 

 

 

נכתב על ידי gravity , 27/5/2015 23:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,124
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgravity אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על gravity ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)