לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~life~


no two persons ever read the same book

Avatarכינוי:  ~Life~

בת: 10

תמונה



מצב רוח כרגע:


הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2017

WATTPAD


אז שלום למי שנכנס לבלוג שלי פעם בכמה חודשים להתעדכן או סתם עבר כאן במקרה... 
אז למי שראה וקרא וגם למי שפעם ראשונה פה, התחלתי לפני מספר חודשים סיפור חדש והעלתי ממנו כמה פרקים כאן באתר. 
הכניסות לישראבלוג ירדו ברמה מטורפת בשנים האחרונות ואני לא באמת מרגישה שמישהו כבר קורא כאן סיפורים בהמשכים יותר.

אז לאלו שמכירים ולאלו שלא, יש אתר שפשוט המשמעות שלו היא כתיבת סיפורים וכתיבה יוצרת בכללי. WATTPAD.

אני הכרתי את האתר הזה לפני שנתיים בערך והחלטתי השנה להתחיל לפרסם את הסיפורים שלי גם בו. 
אז, אני קודם כל רוצה להמליץ לקוראים שבנינו להכנס לאתר, כי ישמה מלא סיפורים מכל הסוגים וכל האורכים של כותבים שונים ובאמת שמעניין שמה נורא.

ולכותבים שבנינו, כנסו ופרסמו את הסיפור שלכם! אם תשלחו לי הודעה אם הסיפור שלכם שופרסם שמה, אני מבטיחה להכנס ולקרוא.

אז בקשר לסיפור הנוכחי שלי "לדפוק בלי לב", אני המשכתי לפרסם את הפרקים בWATTPAD וכנראה כאן אני לא אפרסם שוב לזמן לא מוגדר. 
אז שוב, ממליצה לכם לבוא ולהתרשם, תעקבו, תצביעו ותגיבו! הינה הקישור לפרופיל שלימוציא לשון


נכתב על ידי ~Life~ , 12/8/2017 18:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,378
הבלוג משוייך לקטגוריות: סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~Life~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~Life~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)