לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלסקה יאנג


עדיף לכתוב לעצמך ולהשאר ללא קהל, מאשר לכתוב לקהל ולהשאר ללא עצמך.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2015

השארת אותי להתמודד עם הכל לבד


עם הבדידות האיומה וכאב הלב והגוש החדש בכבד והסיוטים בלילות והלחץ של הלימודים והמצב הכלכלי.

השארת אותי להתמודד עם הכל לבד וברחת אחרי 7 חודשים של ביחד, בטענה שאתה לא יכול להחזיק אותי יותר;

ואפילו לא שאלת אם אני בסדר.

נכתב על ידי , 8/12/2015 02:23  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 10

Skype:  littlelisrablog 




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאל הקטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אל הקטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)