לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


שלום! שמי שרונה ואני מאזור המרכז. הבלוג שלי ידבר על אופנה,טיפוח,עיצוב,DIY,לימודים,חברה וכל מה שבנות צריכות ורוצות,תהנו!

Avatarכינוי: 

בת: 24




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2014

מכתב אהבה :)


היי!


כתבתי מכתב אהבה,זה לקח לי 10 דקות,זה עוד לא גמור,עוד לא מוכן.


יש הרבה מה לשפר ואני לא יודעת איך להתחיל..


אז, הנה:


                                                            מכתב אהבה :)


 




 


כשאני מסתכלת אל תוך עינייך,אני רואה את השמש,

כשאתה מחייך אני מסוגלת להביט לעומקי נשמתך,

השקט שנוצר כתוצאה מכך שכל המילים כבר נאמרו, כל הרגש כבר הועבר בצורה כל כך מהירה כך שהמילים לא יצליחו לתאר את הרגש עצמו.

כשאתה נושם,אתה משתיק את כל הפחדים שלי,אתה היין לנשמתי,האוויר לראותיי.

ניסיתי לדמיין את חיי בלעדייך,אך ללא הצלחה.

אף צייר לא יוכל לצייר את דמותך ואף זמר לא יוכל לשיר את צליליי אהבתך.

כשאנחנו מסתכלים אחד בעיניי השנייה אני מרגישה רשרושי כנפי מלאכים שחגים מסביבנו,מחכים לך שתבוא איתם.

שיערך כה רך ומבטך כה שליו ומתוק,פנייך צחות כשלג ועורך רך כמשי, השתיקה היא הווידוי הטוב ביותר לאהבה.

כשאתה מחזיק את ידי אני חשה שכל העולם נעצר,נמחק,נעלם.

השנים האלו והמקומות הללו מעולם לא התקיימו,רק אתה ואני.

כשאתה לא כאן,אני מרגישה שנעתקה ממני נשמתי ואני חדלת מלחיות,הגעגועים לא פוסקים,האור אט אט נכבה,ואני?לבד,בחשכה,בערפל,בעלטה.

קרירות עוטפת אותי וחום ששרר בגופי קודם,חלף,עבר.

וכשאתה שב,אני סוף סוף מבינה שאתה האור שלי.

הלב החם שלך,החיוך הקורן והאופי המרגש,רק גורמים לי לתהות האם השלמות בעולם אינה קיימת.

הסדקים שנהגתי להכיר ולמדתי לחיות איתם,מתמלאים,אט אט,שבים להיות אחד.

כשרע לך,אני בוכה מכאב,כאב שחורץ את ליבי לשניים,שחותך את הלב מבלי להתריע.

איך אוכל להודות לך על כל מה שאתה מעניק לי?

שלווה פנימית,שלווה נפשית,שאני אחת ולא אחרת.

אני בוכה כאן,מקווה שגם אתה,אוהבת אותך,אהובתך היחידה 3> 

 


 


תאמרו לי מה אפשר לשפר,אני לא סגורה על זה..


סליחה על הקרירות,אני פשוט רועדת כאן כשאני מעתיקה מתוך דף הטיוטה לכאן..


להתראות בפעם הבאה!


 

נכתב על ידי , 23/7/2014 19:44  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בנות הדרום,הצפון והמרכז!!!!


שלום לכן! עדכון קצרצר! (פוסט שני היום)..

כולן יודעות את המצב במדינה עכשיו, כמה שננסה להכחיש את זה ולהסתיר את זה -

זה עדיין כאן ואי אפשר להתעלם מעצם הקיום של הערבים כאן.

כל מה שנותר לנו זה לקוות לטוב.

אני גרה במרכז ויש ימים שאני פשוט מתביישת בעצמי, הבנות של הדרום -

אתן כל הזמן סובלות את הטילים האלו ואת הלחץ הגדול ואתן רגילות לכך וחוות דברים קשים ואני מרגישה מרוחקת מכן, אחרת.

אני רוצה להרגיש שאני עושה משהו מועיל ועוזרת לכן - בנות יקרות שלי, לעבור את המלחמה הזו בשלום!

אם יש מישהי שרוצה לדבר איתי - הלב שלי פתוח בשבילה!

אני רוצה לעזור לכן להרגיש בטוחות ולחזק אתכן מתוקות שלי :)

אני מאמינה שלא מגיע לנו לסבול ככה ובמיוחד לא לכן, אם יש מישהי שרוצה לשפוך את הלב ולהירגע,

יכולה לדבר איתי מתי שהיא רוצה - 24/7.

אני אוהבת אתכן כל כך ורק רוצה שיהיה לכן טוב,

אתן כל כך מקסימות ואפילו שיש את המלחמה הזו אתן לא עוזבות את הבלוג ובכל זאת ממשיכות לכתוב.

זה לא מובן מאליו, אני מאוד מעריכה כל אחת מכן.

אני מרגישה שאנחנו צריכות להיות מאוחדות ולא לתת לזה לשבור אותנו.

יש לי חברה שגרה בדרום והיא קמה בבהלה כל לילה בהתקפים ובצרחות בגלל הטראומה שהיא עברה מהטילים.

היא גרה ממש קרוב למקומות המסוכנים וכל יום היא מתקשרת אליי באחת בלילה,מרוב שהיא לא יודעת מה לעשות.

אני לא יכולה להגיד לכן, אל תדאגו - אני מבינה אתכן אבל לא -

אני לא מבינה ואני מרגישה כל כך רעה שאתן ככה צריכות לחיות עם כל הדבר הזה.

אתן כל כך מיוחדות ויש לכן אישיות מקסימה, כל אחת ואחת מכן ואני מאמינה שאתן חזקות מספיק כדי לעבור את זה בשלום.

יכול להיות שאני מגזימה קצת באיך שאני מביעה את עצמי ואת היחס שלי למלחמה אבל ככה אני רואה את זה.

אני מצטערת שאני לא שם איתכן וכאן פה, מדברת איתכן מול המחשב.

אתן חשובות לי יותר מכל דבר אחר.

אני מתפללת לבורא עולם שהמלחמה הזאת כבר תסתיים ונוכל לקום בבוקר ולהרגיש שהכל טוב.

כשאני רואה חדשות אני פשוט מתפרקת.

יש לי לחץ קל בימים האלו,מהאוניברסיטה ומהמטלות שלי שאני חייבת להגיש ומהמפגשים שאני חייבת להגיע אליהם,

אבל אני מרגישה שזה לא אותו דבר.

כל הזמן שאני בבית, אני פשוט מנותקת מהעולם, אני רק חושבת מה קורה עם כולם והאם הכל בסדר וכולם מרגישים בנוח.

ביום שפגעו כמה טילים במרכז, אני הזמנתי את כל משפחתי המורחבת

(7 אנשים - סבא,סבתא,אמא,אבא ושתי אחיותיי המקסימות) לישון איתי בממד של הדירה שלנו.

הרגשתי שאם כל המשפחה שלי לא בממד אני לא ארדם.

(הרגע היתה הזעקה - עזבתי לרגע את הכתיבה... אמא'לה .. ).

אני מאחלת לכן המון בהצלחה - ליבי אתכן יקרות שלי !!! 3>3> :)

תיהיו חזקות, שרונה 3>

נכתב על ידי , 10/7/2014 19:27  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סקירת מוצרי סבוקאלם


שלום בנות! מה שלומכן? אני מקווה שהכל בסדר :)

אז רציתי לאמר לכן,בנות יקרות שלי,שלפני שבוע סבוקאלם שלחו לי מוצרים להתנסות (או יותר נכון באריזה מוקטנת..).

בהתחלה חשבתי - לא,הם לא ירצו לשמוע על זה בבלוג

ואז פתאום יצא שהתחלתי לדבר על המוצרים של סבוקאלם בפוסט הקודם

ורציתי להראות לכן מה אני אוהבת ומה לא כדי לעשות לכן קצת סדר בתוך כל המוצרים הרבים שיש לחברת סבוקאלם להציע ללקוחותיה.

ישנם מוצרים שכבר התנסיתי בהם בעבר ויש לי דעה עליהם

ויש מוצרים שיצא לי להכיר רק לפני שבוע פלוס, וכבר יש לי דעה עליהם.

מה שמיוחד בפוסט הזה, זה שהפוסט לא מדבר רק לבנות בעלות עור שמן,

אלא גם לבנות בעלות עור רגיש,יבש(במיוחד) ומעורב.

אז...  בואו נתחיל!!


(כל המוצרים הם לעור רגיש!!).

 

 

 

מוצר ראשון, שכבר יצא לי להתנסות בעבר,הוא מסדרת יאנג - הזיט אווט - לעור שנוטה לפצעונים.

(קניתי לבד ומשום מה קיבלתי דוגמית להתנסות).

מה אני חושבת ? 


הפלוס הגדול של המסכה הזו זה שהיא באמת סופחת שומן! אחרי שהשתמשתי בה פעמיים,

לא הרגשתי שמנונית בעור,דבר שכמעט שום מוצר לא יכול לעשות,התרשמתי.

המוצר באמת מעלים את הפצעונים אבל לא באופן מיידי,את התוצאות רואים בבירור רק אחרי כמה שימושים.

המוצר אינו מבצע ניקוי כל כך עמוק בהתחשב שזה מוצר לעור רגיש,

היא מבצעת הייתי אומרת ניקוי בינוני פלוס,אם ציפיתן לתוצאות של פילינג - זה לא כמו פילינג.

המוצר באמת מטפל בנקבוביות אבל שוב - העור שלי היה צריך להתרגל למוצר הזה,

לכן בפעם הראשונה זה לא הראה שיפור משמעותי.

המוצר באמת מאוד עדין,כך שלמי שיש עור רגיש,שומני עם פצעונים - תהנה מהמוצר מאוד.

היפואלרגני? אכן!.


מה שאכזב אותי במוצר זה הריח הלא כל כך נעים (!!) של המוצר.

אני אחת שמתרגלת לריחות מהר, אבל לריח של זה היה קשה לי להסתגל,מוזר.

המרקם שלו הוא קצת קשה,הוא לא נמרח בקלות - אבל לפי דעתי זה שהוא לא נמרח בקלות זה דווקא פלוס ענק -

המוצר נספג בעור מהר מאוד ומייבש ביעילות את הפצעון.

קל להסרה.

  מסכה לטיפול בעור הנוטה לפצעונים

 

 

 

 

 

המוצר הבא הוא הג'ל לניקוי שלהם מסדרת סבוקאלם יאנג. (ניתן לי מהם לסקירה).

מהמוצר הבא לא ממש התלהבתי, לא ראיתי בו משהו מיוחד.

אני לא הייתי רצה לקנות אותו - ג'ל די בסיסי,הוא לא עושה משהו מיוחד בפני עצמו אבל -

כשמשלבים אותו יחד עם המסכה של הזיט אווט, נוצר שילוב מדהים,שעובד יחד.

הם משלימים זה את זה - המסכה היא קשה והג'ל הוא די רך ולכן הם משלימים את תהליך ניקוי הפנים.

שוב,המוצר בפני עצמו לא כל כך עובד עליי, הוא מרגיש לי כמו סבון רגיל לפנים,

כמובן שלא נותן תוצאה של פילינג אבל בשילוב עם הזיט אווט,הוא מקסים בעיניי!

נעים למגע - לא שומני

(מה שרוב הג'לים שבהם אני משתמשת,אפילו ממש יקרים,הם שומניים והג'ל של סבוקאלם לא).

 


 

סבוקלם יאנג ג'ל ניקוי לאקנה

 

 

 

קרם הלחות של סבוקאלם. (קניתי לבד).

קרם הלחות המועדף עליי לעור שמן - רגיל.

הוא ממש עדין,דל שומן,לא כל כך מרגיע את העור ...

הדבר החשוב ביותר - איך בוחרים קרם לחות טוב ?

הקרם חייב להיות עדין,לא מורגש,שירגיש כמו עור שני,שישתלב יפה ועם העור,

שירגיש נעים,שיראה טבעי ושיכיל הגנה מהשמש.

המוצר הזה מקיים את הכל חוץ מפרט אחד - אין בו הגנה מהשמש,

לכן חייב להוסיף קרם הגנה בשימוש עם קרם הלחות הזה,

ממש חבל שאין בו קרם הגנה - אם היה -הוא היה המוצר המנצח בשבילי לקיץ.

אני ממליצה על הקרם עם הגנה מהשמש של דוקטור פישר, די נחמד.

אני כבר שנים בחיפוש אחר קרם שלא יהיה יותר מידיי שומני וכבד,

שיתן תוצאה של עור בריא וגמיש, עד שהכרתי את הקרם הזה.

באמת שלנערות הוא מושלם,הלחות בו מדהימה אותי כל פעם מחדש.

מוצר מנצח!!!

 

 

סבוקלם יאנג קרם לחות לאקנה

 

סדרה חדשה לסבוקאלם - סבוקאלם אינוביישן!!

המוצר הבא - ביבי קרם!

המוצר הבא הוא דמי מייקאפ.

 



אני חושבת: הביבי קרם החדש שלהם באמת מעניק כיסוי די גבוה, הייתי אומרת בינוני פלוס פלוס.

יש בו SPF 35 שזה באמת מרשים. הוא ממצק את העור? אמממ,מעט.

מגן מהשמש? כן!

הכיסוי שלו די גבוה ומה שבאמת התרשמתי ממנו זה שהוא מעניק כיסוי די חלק, רך ואחיד מאוד.

רוב המייקאפים משאירים חלקים שהם בולטים למראה והביבי קרם הזה לא.

הוא באמת מסווה הבדלים של גוון, זה אולי הפלוס הכי גדול שלו.

מבליט קימטוטים ? לא.

אבל מה, הוא כן משאיר ברק אחריו,ומעט שמנוניות.

הוא מרגיש די טוב על העור אבל יש צורך להשתמש רק טיפה במייקאפ הזה

כי הוא באמת מביא כיסוי שרואים כלפי חוץ.

הכיסוי אכן עמיד לאורך זמן.

ממצק? לא הייתי אומרת. מעניק לחות ? ועוד איך!! המון לחות!!

מסיע בצמצום מראה הקמטים ? לא כל כך.

מעניק באמת מראה חלק לעור.

באמת שהוא מתאים לעור רגיש והוא לא עושה בעיות.

 


 

הסיבה היחידה שאני לא יכולה להשתמש בו היא משום הכיסוי הגבוה שלו -

שלא כל כך מתאים לגילי כי אין לי הרבה מה להסתיר,

וגם משום שהוא מאוד לחותי וממש לא מתאים לעור שמן ובטח שלא לקיץ,

הוא מאוד לחותי ולכן בעלות עור יבש שאוהבות כיסוי גבוה - יהנו ממנו מאוד.

אני מרגישה המון לחות אחרי שאני מניחה את הביבי קרם על העור,

וכולן כבר יודעות שאני אוהבת מוצרים שמשאירים את העור מאט ולא מאיר וקורן

ולכן אני פחות משתמשת במוצר הזה.

אני הבאתי אותו לסבתא שלי, סבתא שלי מכורה אליו.

 

קרם לכיסוי כתמים

קרם פנים נגד קמטים - שוב,המוצר הוא לעור יבש ולכן הוא לא יתאים לי בכלל.

למי שיש עור יבש - המוצר הזה הוא לחותי מאוד!

מרגישים את חמאת השיאה שיש בו,הוא נותן לעור הרבה לחות

ואם יש לך עור יבש הייתי ממליצה לך לא להשתמש בו כל יום - פעמיים בשבוע אחרי מקלחת

כדי להחזיר לפנים את הלחות ולישון עם זה ככה.זה מחזיר לעור את החיות שבו.

שמתי לב על סבתא שלי שהשתמשה במוצר, שאחרי כמה שימושים הקמטים שלה ניהיו יותר חלקים.

העור התמצק אבל לא נתן תוצאה מושלמת כמו שרציתי.

העור שלה היה מנופח יותר,אני לא יודעת איך להסביר זאת.

 

 

 

 

סבוקלם אינוביישן קרם פנים נגד קמטים

 

 

 

 

פיטו סרום. שוב ושוב, מוצר שעשיר בלחות,לכן נתתי לסבתא שלי להשתמש בו.

העור שלה היה מאוד זוהר אחרי השימוש הראשוני במוצר והוא נראה מאוד לחותי.

הוא הרגיש מאוד נעים.

סבתא שלי אמרה לי שהוא מרגיש לה על העור נעים מאוד, היא בדרך כלל לא אומרת את זה על הרבה דברים.

היא אכן תרכוש את המוצר שוב אך לפי דעתי המוצר מידיי שומני בשביל עור שמן

ולכן פחדתי והשתפנתי לשים אותו על העור שלי.

הפלוס הגדול שלו הוא שהוא אכן נותן מראה די צעיר על השימוש הראשון - יותר רך ולחותי.

צריך לשמור על שגרה תמידה כי אם לא - המוצר מאבד קצת מהתוצאות שלו לטווח ארוך.

 

סבוקלם אינוביישן פיטו סרום למניעת קמטים

 

סוף דבר: סך הכל מאוד נהנתי להתנסות במוצרים שלהם,זאת נראת לי חברה שהולכת להיות חרושה אצלי בחורף.

אני מאוד רוצה לנסות את קרם השפתיים שלהם, חברה שלי אמרה לי שהוא מאוד טוב.

אני רוצה לנסות את הסבון פנים,שמעתי דברים טובים עליו.

כמובן,שאני אמשיך לעדכן אתכן במוצרים שאני אוהבת.

אם יש לכן רעיונות לעוד פוסטים אני אשמח לשמוע, כי אני באמת רוצה לשמוע את הרעיונות המדהימים שלכן!

אני אשמח אם תיהיינה יותר ספציפיות בבקשות שלכן, ותאמרו לי מה אתן חושבות :):)

לפני כמה זמן מישהי נתנה לי רעיון די טוב, ואני חושבת שיש לכן רעיונות טובים, חוץ מזה - אני רוצה לגוון קצת קריצה

אני רציתי להגיד תודה מיוחדת לכל מי שקוראת את הבלוג שלי - אתן עוזרות לי מאוד ותומכות בי מאוד.

בזכותכן אני מרגישה טיפה יותר טוב עם עצמי.

בזכותכן אני מרגישה מיוחדת, אתן עושות אותי מיוחדת :):) 3>

אוהבת עד אין סוף!! תגובות יתקבלו בברכה!! 

שרונה 3>

נכתב על ידי , 10/7/2014 18:03  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

5,441
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBeautyByMeXOXO אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BeautyByMeXOXO ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)