לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


שלום! שמי שרונה ואני מאזור המרכז. הבלוג שלי ידבר על אופנה,טיפוח,עיצוב,DIY,לימודים,חברה וכל מה שבנות צריכות ורוצות,תהנו!

Avatarכינוי: 

בת: 24




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2014

ספיישל חזרה ללימודים - איפור, תסרוקות ובגדים &#9829; #1


היי בנות!

מה שלומכן? מקווה שהכל בסדר, אז הרבה זמן לא העלתי פוסט שקשור לנושא העיקרי של הבלוג - בנות.

רציתי טיפות לשדרג את הבלוג כדי שלא יהיה משעמם ויהיה בו קצת מכל דבר, לא רק על הנושאים הרגילים,

אלא גם על נושאים כמו בית ספר, שירים שאני כותבת, טיפים שאני נותנת לכן..

אם אתן רוצות שהבלוג ישלב גם טיפים שקשורים ללימודים אז תודיעו לי בתגובות,

אני חושבת שזה רעיון מקסים לשלב גם לימודים וחברה ובנים וכל זה בבלוג כדי שלא יהיו רק נושאים של איפור וטיפוח :)

בכל אופן, אני עושה הכל בשבילכן, אתן יכולות להתייעץ איתי על כל מה שאתן רוצות בתגובות ואפילו במייל שלי: [email protected]

אני באמת נהנת לכתוב לכן פוסטים כאלו ואני חשבתי על זה הרבה וחשבתי לעשות שינוי בבלוג,

גם מבחינת המראה שלו, כמו שבטח מי שמכירה את הבלוג שלי ממזמן, תראה שהעיצוב השתנה,

(קרדיט למטה!!) והשינוי גם יתבטא בבלוג עצמו.

אני מקווה שתשימו לב לשינוי ותאמרו לי אם אהבתן :)


טוב, אז לנושא הפוסט - ספיישל חזרה ללימודים!!

כמו שאתן בטח יודעות, תמיד כשמגיעה השנה החדשה אנחנו מנסות דברים חדשים וסטייל חדש ומנסות להתחדש,

אני אתן לכן טיפים שאני בטוחה שיגרמו לכן להראות הכי יפה ומדהימה בכיתה מבלי שהשקעתן שעות במראה!

אני רציתי להיות בטוחה שאני מתאימה את עצמי לכל הגילאים אז חשבתי להראות איפור קליל שמתאים לחטיבה ולתיכון גם יחד

הנה האיפור שאני ממליצה עליו מאוד!


* קודם כל, חובה לפי דעתי לשטוף פנים עם סבון פנים מתאים לסוג העור שלכן ולמרוח קרם פנים.

בזמן האחרון אני התאהבתי בקרם פנים של סבוקאלם ואפילו סקרתי את המוצרים של החברה.

הוא נותן לחות מדויקת מאוד שמתאימה לעור שמן והקרם מכין את העור לקראת האיפור שנשים עליו :)



חשוב לשים לב שאין בו מקדם הגנה, לכן חשוב להוסיף מקדם הגנה, אני מאוד אוהבת את של דוקטור פישר :)

אבל, יש בנות שנוטות להבריק ביום יום, מצאתי קרם מדהים שמונע הברקות למשך היום

ומשאיר את העור מאט למשך כל יום הלימודים!

אני מדברת על קרם הפנים של גרניה, מסדרת ה- PURE.



אתן יכולות לבחור איזה מבין שניהם לשים, חשוב לזכור שבשניהם אין מקדם הגנה, אז חובה להוסיף (:


השלב הבא הוא קונסילר, במקום לשים מייקאפ ישנה אפשרות של ביבי קרם,

אני לא משתמשת בבי בי קרם משום שאני לא אוהבת את ההרגשה של הביבי קרם על העור

ולכן אני משתמשת בקונסילר של מאק, הנוזלי שנותן כיסוי נמוך עד בינוני.



אני מפדרת את הפנים עם הפודרה של רימל הסטיי מאט שאני כל כך אוהבת ואני כל הזמן מדברת עליה וכל הזמן ממליצה עליה.

בזמן האחרון הבנתי שהפודרה שלהם מספר 1 - השקופה, נשארת מאט ליותר זמן מהפודרות בעלות הגוון,

לכן אני מפדרת מעט את הפנים עם פודרה שקופה ללא גוון, רק כדי לקבע את האיפור ולמנוע הברקות מיותרות :)




אחר כך אני משתמשת במעגל ריסים של שואמורה, הוא יקר מאוד ולכן אתן יכולות לעגל את הריסים באיזה מעגל ריסים שאתן רוצות.




עכשיו, יש לי טריק ממש נחמד שמתאים לבנות צעירות לבית הספר,

זה טריק שעושים בעזרת איפור שבקושי רואים אבל הוא גורם לאנשים לאמר - ואווו, יש לה ריסים ממש מלאות!

הטריק הזה הוא לשים עיפרון שחור בקו הריסים העליון, כמו בתמונה: 



אני ממליצה לשים קו דק ביותר!! כדי שיראה כמה שיותר טבעי ואחר כך לטשטש בעזרת מברשת טשטוש או האצבעות שלכן :)


עוד טריק ממש נחמד הוא לתחום בעיפרון שחור גם את קו המים העליון, כך נראה שיש לכן ריסים מלאות אך טבעיות מאוד :)


לאחר מכן הניחו מסקרה.

לנערות אני ממליצה על מסקרה לא מידיי דרמטית, שלא מנפחת ומעבה, אלא רק מאריכה ומפרידה.

המסקרה המושלמת לזה היא הטלסקופיק של לוריאל.

היא מאוד טבעית, היא מאריכה את הריסים מאוד ומפרידה יפה,היא מתאימה מאוד לנערות

משום שהריסים נראות ארוכות ומופרדות וכולם יחשבו שאלו הריסים הטבעיות שלך ושבכלל לא שמת מסקרה ♥



כל הפעולות שעשינו גורמות לעיניים להיראות הרבה יותר גדולות ופתוחות מבלי להראות מאופרת יותר מידיי :)

( אם אתן רוצות אני יכולה לעשות לכן פוסט על איפור מתקן, מה זה אומר? איפור שמתקן "פגמים" בפנים שלא נוח לכן בהם,

כמו אף גדול או רחב, שפתיים קטנות, לחיים מלאות ועוד המון, מבלי להיראות מאופרת, תרשמו לי אם זה מעניין אתכן ♥).


עוד פעולה שתגדיל לכן את העיניים היא לשים צללית לבנה בסי הפנימי של העין, זאת אומרת בקצוות של האף :)


לבנות קטנות אני לא ממליצה למלא גבות אבל יש אפשרות שתגרום לגבות שלכן להיראות יותר יפות מבלי למלא אותן.

מתחת לעצם הגבה, זאת אומרת מתחת לחלק הגבוה שבגבה ניתן לשים צללית לבנה,

הגבה תיראה יותר מורמת ומעוצבת ושקע העין יראה יותר גדול, מה שייצור עין גדולה יותר :)

(ניתן לראות את הפעולה בתמונה):




לבנות צעירות אני לא ממליצה על ברונזר משום שהוא טיפה מוגזם ליום יום, אני אמליץ על סומק בגוונים וורודים.

אני חושבת שסומק בגוון חום או אדום נראה מאוד מבוגר, לכן בשביל לשמור על הילדותיות ולהיראות בובתית, עדיף סומק וורוד.

שמים סומק בתפוחי הלחיים :)


אני ממליצה בחום על סומק קרם, הוא קל למריחה, טבעי מאוד, מתאים מאוד לנערות ובעיקר נותן תוצאה יותר טובה

מסומק רגיל ועוד פלוס לסומק קרם הוא שהוא יותר עמיד והוא לא נראה כמו כתם.

אני ממליצה על הסומק קרם של מייבלין בגוון BLUSH.



בשפתיים אני לא ממליצה לשים אודם לנערות צעירות, אני מעדיפה יותר גלוס עם צבע וברק לנערות :)

אני מעדיפה גלוסים של ג'ייד ואפילו של לייף! :)





זה הכל לאיפור, האיפור נראה מאוד טבעי ומתאים בעיקר לנערה שכן רוצה להתאפר אבל לא רוצה להיראות מאופרת :)



עכשיו לתסרוקות.

אני חושבת שבבוקר אין לאף אחת כוח להשקיע המון מאמץ בעיצוב של תסרוקת, לכן אני אתן לכן רעיונות לתסרוקות לבית הספר

שאני מאוד אוהבת לעשות :)


1. צמה לצד, רעיון מאוד חמוד למי שלא רוצה להשאיר את השיער פזור :)

2. גולגול (עגבניה.. ) עם פפיון חמוד :)



3. צמה עם פפיון. הרעיון הוא במקום לאסוף את הצמה בגומיה, אפשר לאסוף את הצמה בקליפס פפיון! גאוני :)

4. אין תמונה של זה בגוגל תמונות אז אני אנסה להסביר את עצמי כמה שיותר מובן :)

* לקחת חלק קטן מהצד הימני של הראש ומהצד השמאלי שלו, ככה:



*לשלב אותם יחד ולהצמיד בפפיון :)


הנה עוד רעיונות, אולי תקבלו השראה ♥







( מועתק מאתר סלונה, כל הקרדיט להם! ).


בגדים!


אני חושבת שלבית הספר לא צריך לבוא כמו לאירוע, זה מקום שאת צריכה להרגיש בו הכי נוח!

אני אישית לומדת בבית ספר דתי ככה שאני לא אמליץ לכן על בגדים שאני לובשת,

לכן אני אנסה להמליץ על רעיונות שאני חושבת שיראו יפה לבית הספר :)

למי שיש חולצת בית ספר - זכתה ובגדול, אני לא אסביר למה כי הפוסט יוצא ממש ארוך, אני פשוט אומר שהיא זכתה :)


אני ממליצה מאוד על ג'ינסים, כמובן שזה מובן מאליו אבל זה נראה כל כך יפה ומחמיא כמעט לכל אחת :)

אני ממליצה לקנות צבעים נטרליים שיתאימו לכל צבע של חולצה - ג'ינס כהה, ג'ינס בהיר ושחור :)


כמובן שאי אפשר לעשות פוסט על בגדי בית ספר מבלי להזכיר טייץ!

טייץ משמש אותנו כמעט כל הזמן, הוא נוח, מתאים לשיעורי ספורט ויש אותו במגוון של צבעים ומגוון של בדים וטקסטורות :)

אני כמובן אמליץ שיהיה לכן שניים שחורים או אפילו שלושה :)

לאחר מכן, תמיד אפשר לשחק עם הצבעים ♥


יש גם אפשרות של חצאיות, מי שלא אוהבת חצאיות יכולה לוותר על השלב הזה אבל

אני חושבת שכשיש לנו את הימים האלו בחודש,

אנחנו מעדיפות לוותר על הדברים הצמודים ולעבור למשהו יותר משוחרר ואוורירי, ונשי בעיקר :)

בחצאיות כמו בחצאיות את תמיד יכולה לשלב כל צבע שבא לך עם כל חגורה שבא לך :) !!

וזה יראה מדהים!! ♥


עוד אופציה היא קרדיגן, כמו סוודר רק אוורירי ונושם יותר (אין לי שום דרך להסביר את זה חח.. ).

קרדיגן תמיד משפר כל מראה פשוט למראה יותר צבעוני.

אם את מרגישה שהבגדים שלך משעממים מידיי ואת מחפשת את ה- POP OF COLOR של הלוק,

אני בטוחה שתמצאי אותו בקרדיגנים.

את פשוט זורקת על עצמך קרדיגן !AND YOU ARE GOOD TO GOֱ

זה פשוט משדרג בשניות :)


נעליים- אני חושבת שכדאי להשקיע בנעליים בצבעים נטרליים כמו לבן, שחור, אפור, ג'ינס וכולי

משום שנעליים יכולות לשדרג מאוד ולהוסיף צבע אבל הן גם יכולות מאוד להרוס.

אז תבחרו בקפידה את הנעליים שלכן :)



אז זהו, הסתיים הפוסט, אני אשמח אם תרשמו לי האם אתן מעונינות בפוסטים מהסוג הזה

והאם אתן נהנות ולומדות משהו מהבלוג הזה בכלל ♥

אני אשמח אם תרשמו לי בקשות ורעיונות, גם הדברים הכי מוזרים יתקבלו בברכה ♥

אני רוצה שתזכרו שאני אוהבת אתכן הכי בעולם :)

ואני מאחלת שתהיה לכן שנת לימודים קלה ומוצלחת ושבת שלום :)

שרונה ♥












 

נכתב על ידי , 8/8/2014 14:28  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,441
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBeautyByMeXOXO אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BeautyByMeXOXO ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)