לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היופי הגדול ביותר נמצא בהסתר הדברים הטבעיים.


בלוג העוסק בנושאים עיצוב ואופנה. בין עדכוני הבלוג ניתן למצוא פוסטים יצרתיים בנושא העיצוב, עבודות תפירה, התאמות, "עשה בעצמך", חמים בסביבה ועוד ועוד..

Avatarכינוי:  Its- IM

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

8/2014

יום האהבה\פוסט מיני אורגמי


"לא היו ימים טובים לישראל כט"ו באב..."


מן הראוי היה שפוסט כזה יהיה פוסט גדול ורציני יחסית אבל בגלל שאני הייתי כל כך עסוקה בלהכין לכם


פוסטים אחרים שתראו בקרוב יצא שאני אעשה פוסט אוריגמי.


אבל אני בכלל לא מבואסת!


כי זה כל כך חמוד ומקסים וקל להכנה שאני חושבת שאפילו תודו לי שהייתי עסוקה :)


אז כל מי שרוצה להוסיף פן אישי למתנה שלו, הרי לפניכם הפוסט.




ולאוירת קריאת הפוסט -







 


 


מצרכים: דפים, מספריים והמוווןן אהבה! (אויי כמה קיטשית יצאתי :)






מעטפת לב: זמן הכנה: 3 דקות.


רמת קושי: גילאי 0-99




לוקחים דף או בריסטול (המלצתי-בריסטול. יותר טוב- עם דוגמאות)


מקפלים לשניים וגוזרים חצי צורת לב, ופותחים אותו.















מקפלים בחלק העליון את עיגולי הלב מלמעלה למטה בצורה אלכסונית וסימטרית.



את החלק המקוקו מקפלים.

כעת פותחים את הלב, מכניסים את החלק התחתון ומהדקים עליו את הצדדים.


(מהדקים מבחינת חיזוק ולא מבחינת מהדק סיכות)

 




מקפלים את החלק העליון שסימנתי.


(תתעלמו מהמספריים, זה רק כדי שלא יפתח ויהיה ברור)




וכך זה אמור לצאת!




טיפים אחרונים לשיפור:


-אם המעטפה היא ללא דוגמאות קשטו אותה בעצמכם. תוכלו גם להדביק תמונה קטנה מאחור.


-תוכלו להכניס פנימה פרח קטן שיציץ.


-אל תדביקו את הקיפולים. קחו חתיכת סלוטיפ, הדביקו אותה לחלק התחתון והדביקו את קצה הסלוטיפ לעצמו (כדי שיהיה במה לאחוז.)


כעת אפשר לפתוח את הלב. (תמונה להמחשה למעלה)








לב מתמונה מודפסת\כתיבה על דף בצורת לב.


זמן הכנה: 5 דקות


רמת קושי: קצת יותר מסובך...




לוקחים דף ומקפלים אותו פנימה למשולש בצורה סימטרית כאשר נשאר לנו חלק מלבן לא מקופל.









את הקצוות העליונים מצמידים לקצוות המשולש.






גוזרים כמה סנטימטרים (3-5) באמצע החלק העליון שמקביל לאמצע המשולש.


אל תגזרו עד הסוף.

את הקצוות שסימנתי מקפלים פנימה


לאחר מכן מקפלים פנימה את הקצוות שגזרנו.


(שהתמונה לא תטעה אותכם, אני גזרתי בטעות יותר מידי)




זו התוצאה. כעת מסדרים פינות קטנות על ידי קיפול.






טוב, זה הכל. נכון קליל וחמוד?


אשמח לשמוע איך יצא לכם ואיך בכלל בילתם את החג הקטן?


אהבתם? מוזמנים להמליץ,




שיהיה ערב ויום אהבה מלבלב לכולנו!!




נכתב על ידי Its- IM , 10/8/2014 17:01  
הקטע משוייך לנושא החם: לכבוד ט"ו באב: אהבה מיתולוגית
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,871
הבלוג משוייך לקטגוריות: אופנה , עבודות יצירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIts- IM אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Its- IM ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)