לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MINDfulness


לא ברור בכלל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2015

תשובות לשאלון השבועי


מתי בפעם האחרונה יצא לך לעבוד בצוות? עם מי? מה היה הפרוייקט?
בלמידה למבחן

האם יש קבוצה איתה את עובדת באופן קבוע?
פחות או יותר

את נהנית מעבודה משותפת, או שאת מעדיפה לעשות מטלות לבד?
גם וגם (שילוב של השניים)

האם יש לך ציפיות מצוות שאיתו את עובדת? מה הן?
ברור. שיהיו אנשים טובים קודם כל, בלי חיים בסרט. משם הכל אפשרי

מנסיונך, לרוב הציפיות האלו מתממשות או שאת מתאכזבת?
קורה שאני מתאכזבת

יש משימות שאת תמיד מעדיפה למלא בצוות?
חייבת לגעת בכל המשימות

בדרך כלל, איזה תפקיד את לוקחת בצוות? ("הבוס", הפועל החרוץ, זה שמתחמק בשקט...)
זה תלוי בפרויקט ובמצב הרוח שלי באותו הרגע

מי הטיפוס שאיתו הכי קשה לך להסתדר בצוות? איך את מתמודדת עם מישהו כזה?
שתלטנים שמביאים רעיונות גרועים ועוד גורמים להם לצאת לפועל

איך אנשים אחרים מרגישים ביחס אלייך בצוות?
מסתדרים איתי נראה לי

מה חשוב יותר- צרכי היחיד, או המשימה של הצוות? (בלי כוונה פוליטית)
המשימה של הצוות. בשביל זה התקבצנו

נכתב על ידי , 30/7/2015 00:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחפשת קצת משמעות


איפה אמצא קצת משמעות לחיים?

מיום ליום הכל באותו צבע אפור

אין שינוי, קו ישר ומשעמם

 

איזה פחד, אולי אצטרך להתרגל?

בעצם להתרגל זאת לא הבעיה

צריך למצוא פיתרון

 

חסרה לי המשמעות

יש לי אהבה, אבל איך זה שהיא לא ממלאת אותי?

משהו בי חסר, או משהו בנו

 

כולם אפורים, שחורים, משעממים

או שאולי זאת רק אני?

 

יושבת בחדר צבעוני בבדידות כבר כמה ימים

והכל אפור ומדכא

חיכיתי כל כך הרבה זמן לחופש הזה חשבתי שהוא יהיה מבורך

אבל הוא לא

 

אין לי עניין באנשים, כולם משעממים

או שאולי הבעיה בי?

איך פותרים?!

 

 

נכתב על ידי , 29/7/2015 23:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 32




117
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShuthef**ckup אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shuthef**ckup ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)