לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Newborn sparrow



כינוי: 

בת: 34

Google:  almadror1990




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2014

פרק 2


אז איפה היייתי...


אה כן, זה היה יום שישי בערב ויצאתי לטייל עם הכלב שלי אחי.


הלכתי על המדרכה כשפתאום ראיתי מישהו יושב בתוך רכב במדרכה ממולי.
אצלי בשכונה יש המון ערסים ואני לא בדיוק סולדת מהם. אבל אפשר לומר שאני פחות או
יותר ההפך מהם.


בדרך כלל כשאני מטיילת עם פאפי אני הולכת מהבית שלי עד לים וחוזרת.
הפעם קיצרתי את הדרך ובמקום להשאר באותה מדרכה עברתי לצד השני.


אפשר לומר שחיפשתי צרות. להגנתי, לא באמת חשבתי שהוא יידבר איתי. כי
תכלס מה יש לו לדבר איתי? אני שונה ממנו ומכל מה שהוא מכיר ורואים את זה מרחוק.


 הוא התחיל איתי בצורה הכי פשוטה
שיש.. " וואי איזה כלב חמוד". פאפי לא התחבר אליו. אפילו בכה קצת.


הוא חקר אותי קצת ולא נתן לי ללכת. לא בצורה אלימה. מיותר לציין שאני לא באמת רציתי ללכת. מבחינתי הוא היה הגשמת חלום מתוק מדבש.


פתאום בא רכב, כנראה חברים שלו.. אני לא באמת יודעת. והוא שילח אותי.
רמז לעתיד בדיאבד.


אל דאגה, הוא לא שכח לקחת את המספר שלי.


אני זוכרת איך הגעתי הבייתה והתרגשתי. חיכיתי לטלפון שלו בצורה מטורפת
ממש.


אפילו עכשיו, כשאני נזכרת בהתחלה המתוקה הלב שלי מתמלא ברגש.


הוא התקשר אחרי חצי שעה בערך ושכנע אותי להיפגש איתו.. רציתי שנצא
לפאב אבל הוא התעקש שאבוא אליו.


באתי. התלבשתי חצי זרוק אבל יפה ובאתי.


ישבנו אצלו בבית ...דיברנו והוא נישק אותי. שכבנו.


 


בהתחלה היינו מדברים כמה פעמים ביום, נפגשים מספר פעמים במהלך השבוע.


הייתי בטוחה שאני בתחילתו של קשר רציני ואמיתי. עכשיו אני יודעת כמה
הייתי רחוקה מהמציאות.


בהתחלה עוד הייתי מתווכחת איתו.


הוא היה רוצה שאבוא בערב ואני הייתי מתעקשת לבוא הרבה לפני שתיים עשרה
בלילה.


הוא היה מתעקש אבל מוותר ברוב הפעמים.


הסברתי לו שאצלי במשפחה זה פשוט לא מקובל.


 


אני זוכרת שהלכתי לאירוע של העבודה וישנתי אצל חברה.


הוא לא הפסיק להתקשר וכשחשב ששתיתי רב איתי.


בהתחלה, כשהיינו רבים הוא היה מקלל ומדבר אליי כמו לזבל.


הייתי צריכה לעזוב כבר אז. אבל נשארתי וניסיתי לשנות אותו.


לשמחתי עם הזמן הוא הבין שעם קללות שכאלו הוא לא יגיע רחוק איתי.


 


 


בהתחלה היו לי בייצים. האמת שהייתי בטוחה שגם אם יתפתח כאן משהו זה לא
באמת מזיז לי כי זה לא גבר שאני יביא הבייתה.


מה גם שמאף פעם לא הייתי מאוהבת והייתי בטוחה שזה גם לא ייקרה לי.


הייתי בטוחה שאני קרה בכל הנושא הזה.


הסיבה העיקרית לכך שחשבתי ככה הייתה שהייתי מחליפה גברים כמו גרביים.


יוצאת עם כמה במגביל, בוגדת חופשי ולא באמת מתרגשת. הייתי די מנותקת.


אפשר לומר שעם או בלי בן זוג, חוץ מהעבודה שהיה לי סקס קבוע לא באמת
היה לי שינוי משמעותי בחיים.


לכן הייתי בטוחה שגם אם יתפתח כאן משהו רציני זה יהיה סתמי ורגיל כמו
תמיד.


לא חשבתי שיום אחד אני יקום ויגלה שהתאהבתי.


שהתאהבתי בגבר שאף פעם לא יחזיר לי אהבה ולא ייתן לי את מה שאני רוצה
וצריכה.


 


מתחיל להיות לי קשה.


נמשיך בפעם הבאה. 

נכתב על ידי , 24/4/2014 14:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ההתחלה


בהתחלה חשבתי שרוב הפוסטים שלי כאן יהיו סוג של שירה לא מוצלחת.

הפעם החלטתי לשתף בצורה שונה ולראות מה יהיה.

תאחלו לי בהצלחה. (במידה ומישהו קורא את החרא הזה שאני מקלידה כאן )

 

אז מה הסיפור בעצם... הסיפור הוא עליי ועל גבר שפגשתי לפני כחודשיים.

אפשר לומר שהייתה לי זוגיות רצינית בחיים ואפשר לומר שיצאתי לא מעט עם גברים.

אף פעם לא התאהבתי. לפחות עד שפגשתי אותו.

 

הוא התחיל איתי כשטיילתי עם הכלב של אחי. 

הייתי לבושה בטייץ וחולה רחבה בלשון המעטה. 

נראתי נורא.

לא האמנתי שמישהו בכלל הסתכל עליי כשאני נראת ככה. 

אם הייתם מכירים אותי הייתם שאני אף פעם לא יוצאת מהבית עם מראה פחות ממושלם.

לק מבריק שאני מחדשת כל יום.

בגדים מסוגננים ונקיים.

כל שערה במקומה.

והנה אני יוצאת מהבית מרושלת לחלוטין ופוגשת את אהבת חיי. מסתבר.

 

בכל אופן, למרות ההתחלה המבטיחה והיפה, ההמשך לא משהו.

אני כבר נמצאת די עמוק בבוץ איתו ואני מרגישה שאחת הדרכים שבה אני יצליח להשתחרר היא להקליד כאן את הכל.

את כל הסיפור שעדיין לא הסתיים.

לצערי במצב הנפשי הנוכחי שלי אני לא מסוכלת להזכר בעבר שהיה מתוק ביחס להווה.

לכן אסיים כאן להיום והמשיך ביום אחר.

 

מקווה שיש כאן מישהו שקורא את כל השטויות שלי.

אני ממש צריכה תמיכה וייעוץ.

 

יום טוב. 

נכתב על ידי , 23/4/2014 09:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




קצת משתחררת ממך

זה מעציב ומשמח אותי באותה המידה

אני אמורה לצאת היום עם מישהו אחר..

ההרגשה שאני בוגדת בך לא נוטשת לרגע.

המחשבה שלא הראה אותך הערב משום שאהיה בזרועותיו של אחר הורגת אותי

אתה תמיד הבחירה הראשונה

תמיד תהייה

למרות זאת, אני חייבת להמשיך

אסור לי לוותר על עצמי .

על הסיכוי להיות מאוהבת ואהובה בשנית

למצוא נחת ומרגוע

אני לא רוצה לוותר עלייך

הלוואי והיית מעוניין בחזרה

הלוואי והיינו יכולים לעשות אהבה ..

לא סקס

הלוואי והיינו יושבים בבית קפה או מסעדה

הלוואי והיינו מטיילים יחד בחוף הים

 

אני שמחה שזכיתי להרגיש את מה שאני מרגישה אלייך

מאושרת מכך שהאהבה דפקה על חלוני

אבל מדוע לא ניתן להגשים אותה

מדוע היא רק פאטה מורגנה

מרחוק נראה שיש מערכת יחסים אוהבת

נראה שאתה רוצה אותי

אבל מקרוב אני יודעת שאין כלום

 

אתה מחבק ומנשק

דואג ומגן

אוהב אבל לא אוהב

 

כשרצית לחבק אותי אחרי - התרגשתי

כשנישקתי את קודקוד ראשי - התמוגגתי

כשהחזקת אותי חזק כשקמתי ללכת - ליבי נדם

אבל כששאלתי אם תרצה אותי למעבר..

התבלבלת

דחית

לא רצית

כעסת

הערת

בעיקר פגעת

 

אני לא יכולה לוותר עלייך

אני לא מסוגלת לוותר על חיבוק שלך

על נשיקה

על דקה אחת של צומת לב

אתן המון כדי להיות איתך

להכיר אותך עוד יותר

לישון איתך, לחבק אותך

לאהוב אותך

נכתב על ידי , 22/4/2014 13:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לalmadror אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על almadror ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)