לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Freedom is the right of all sentient beings.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

5/2014

מסקנות,תובנות ו...אני.


אני לא יודעת אם אני אוהבת את האני העכשיוי שלי או לא . 

-סוף סוף חוזרת לעצמי .סוף סוף הנחישות הזאת חזרה אלי ואיתה גם הביטחון העצמי שלי שהיה מת לצאת כבר הרבה זמן ולא איפשרתי לו.
לעזאזל . כל דבר צריך לבוא בזמנו!! 
מסר קטן לבנות שרוצות להתבגר מהר - כן ,זה שאת מתאפרת ושותה ומעשנת ויוצאת עם בנים שמבוגרים ממך וחושבת שזה שאת עובדת ומרוויחה את הכסף שלך בעצמך ומשלמת על עצמך וקונה לעצמך דברים ומרשה לעצמך לחזור הביתה מתי שבאלך כי "מי שואל את ההורים בכלל? אני עצמאית." - זה לרצות להתבגר מהר .
עצה ממני ; תמשיכו לעשות את זה , כי זה רק מראה כמה עוד לא התבגרתן וכמה אתן ילדות קטנות. בתנאי שזה הלקח שילמד אותכן להיות בוגרות איכותיות יותר ותדעו ללמוד מכל זה ולא להפך.
ולאלה שבוכות שאין להן את כל זה- תפסיקו! כאילו באמת , כל זה עומד לרשותכן כ-ל החיים! אז כל כך קשה לחכות 18 שנים?
ברור שהרבה יותר כיף להעביר את גיל ההתבגרות בכיף ,מרידות ואי הקשבה למבוגרים אבל עזבו אותכן שטויות וותרו על העצמאות , תבוא תקופה שכל כך תתגעגו לזה ולא תוכלו לחזור ,
נצלו את התקופה הזו לא כדי להיות עצמאית ובוגרת, אלא כדי נטו להנות ולהיות ילדה- בדיוק מה שאת עכשיו . נכון שלעשות דברים של מבוגרים בצורה קיצונית זה ילדותיות , אבל אני מדברת על הסוג האחר של הילדותיות - התמימות הזו , שלא תרצה לחזור יותר כי היא כבר כל כך רחוקה ונעלמת לאט לאט..
תפסיקו , אתן יפות גם בלי להיות עם גבר שיגיד לכן את זה . תדעו לעמוד על הדעה, אמונה והעקרונות שלכן . 
יש בנות שמעריכות את עצמן על פי כמה מחמאות הן קיבלו באותו היום , פלירטוטים, נורמות של החברה...

משהו טוב עובר עליי השבועיים האחרונים. אני כבר לא אוהבת,לא זקוקה, לאותם הדברים שהייתי אוהבת וזקוקה להם לפני . 
ההעצמה הנשית שהייתי בה לפני חצי שנה מתחילה לחלחל אליי רק עכשיו . 
הבנתי שבן אדם שלא אוהב את עצמו גם לא יוכל לאהוב אחרים . 
ואיך שבן אדם מתנהג ומעריך את עצמו , ככה גם יעריכו ויתנהגו אליו האחרים .

אחרי כמעט שנה של ניסיונות (קטנים) לטבעונות - רק  עכשיו אני מבינה כמה שהמשפט "אין דבר העומד בפני הרצון " הוא נכון . היום הוא היום ה6 שלי שאני נקייה מייצור החי , ואתם לא מבינים כמה זה קשה להיות טבעונית במשפחה בשרית , שסדר העולם שלה הוא "אין ארוחה בלי בשר " . ואחי השוביניסט הזה , אני עוד אלמד אותו את הלקח . 



איזה פריקה...אשמח לקרוא דעות שונות משלי וכד'.. קריצה

לילה טובחרופ
נכתב על ידי Jessie Pain , 22/5/2014 00:47   בקטגוריות שחרור קיטור, ביקורת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Jessie Pain

בת: 27




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJessie Pain אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jessie Pain ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)