לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Freedom is the right of all sentient beings.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

4/2014

כמו משאית


איך אני אמורה להבין את המשפט : " אני כמו משאית עכשיו במיטה" ?
תודה על השיתוף הכה חשוב שלך .כאילו באמת ,מה לעזאזל?? 
להגיד 'אני עושה ביד ' נשמע יותר טוב מזה . 
בחור שניסה למצוא חן בעייני עלק. 
אני לא אוהבת לשפוט ,אבל בחיי שהיו לך היציאות הכי גרועות ובעלות תזמון גרוע עוד יותר . 
"אמ..אוקי" 
והוא ממשיך "אני...כמו משאית" .
אני לא יודעת אם אני עצבנית כי אני במחזור או כי זה פשוט היה גרוע . 
זורמת והכל אבל יאלה- תתקדם אוף

בלי קשר לזה, ניסינו לצאת , הוא ניסה לשאוב ממני את ה"אני אוהבת אותך גם" במשך חודש , 
כשהייתי מבהירה לו בבירור שאין סיכוי וכדאי שיוותר .
הייתי טובה מידי . 
טוב, זה כבר סיפור בפני עצמוקריצה ...

ערב טוב
נכתב על ידי Jessie Pain , 24/4/2014 22:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נעים להכיר


היי, 
יש לי קושי קטן בלהציג את עצמי, באמת שלא יודעת למה . 
טוב אז אני בת 17 אוטוטו , לא הכי שמחה לעבור לגיל הזה, כי....16 זה 16!! 
לחשוב שהגיל הזה לא יחזור שוב לעולם....
בעיקרון פתחתי את הבלוג כי מאז שאני זוכרת את עצמי אהבתי לכתוב יומן אישי (למרות שאני מה זה גרועה בניסוחים,מאמינה שתסלחו לי על זה) . 
אמ.. לא יודעת , יש לי לפעמים חשק עז לשתף את חיי עם העולם. 
האמת שהחיים שלי לא כאלה מעניינים אבל הם היו פעם ..(לפני שנים רבות) ואני בטוחה שאחלוק אותם פה כשתגיע העת. 
הגעתי לבלוג הזה כשסיימתי לקרוא ספר(כן אני חנונית,קוראת ספרים!!), והיה שם קטע על בלוגים ונזכרתי באהבתי בכתיבת יומן אישי . 
וגם אגלה לכם סוד שהיה פה בלוג שקראתי הרבה לפני שפתחתי את שלי ופשוט כל כך נהנתי לקרוא אותו ובסוף הקנאה הרגה אותי והייתי חייבת לפתוח אחד כזה לעצמי . 
נ.ב 
השם שלי הוא לא ג'סי...אבל אחלה שם , לא? קול
נכתב על ידי Jessie Pain , 23/4/2014 23:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Jessie Pain

בת: 27




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJessie Pain אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jessie Pain ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)