לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2014

חוויות המונדיאל שלי עד כה בתום שלב הבתים


את הפוסט הזה כתב חברי הטוב גיא,גיא אוהד כדורגל ותיק,מבין דבר או שניים בכדורגל והסכים בטובו לחלק איתנו את תובנותיו עד כה

  

  

  

שלב הבתים

אני חייב להודות כבר בהתחלה כי למרות היותי חובב כדורגל מושבע(בעיקר כדורגל ישראלי בכל הליגות ובכל הגילאים), לא אחזה בי התרגשות,ציפיה או התלהבות לפני פתיחתו של המונדיאל בברזיל ואפילו סלדתי מהקרנבל וההד התקשורתי שליווה את פתיחת המונדיאל.

לא אהבתי את כל הקרנבל התקשורתי כי במקרים רבים הוא היה במה לכל מיני עסקים לקדם ולעלות את מכירותיהן או בגזרת התקשורת להעלות את הרייטינג.

מה לעשות, שכנראה(או בטוח) החיידק הזה נמצא חזק בתוכי ועם פתיחת הטורניר ושאני בלי ציפיה מיוחדת,התחלתי לראות פה ושם משחקים והאווירה והכדורגל האיכותי משך אותי פנימה בגדול,לתוך החוויה הזו שנקראית גביע העולם 2014.

לפני הצד המקצועי,אני חייב לציין שהדבר הראשון ש"הדליק" אותי זה האווירה של הנבחרות הדרום האמריקאיות. כידוע,המונדיאל משוחק בברזיל והנבחרות הדרום אמריקאיות הביאו לאיצטדיונים הרבה קהל והכמויות,העידוד,העוצמה,הרגש והתשוקה בהמנון שמנוגן לפני כל משחק עשו את שלהם ושאבו אותי להיות יותר מעורב ומתעניין בטורניר וזה עוד לפני הצד המקצועי.

אז שלב הבתים שזהו השלב הראשון מסתיים לו היום וישנן הפתעות גדולות שנבחרות כמו ספרד,איטליה,אנגליה(פחות הפתעה בשבילי)וקרוב לוודאי גם פורטוגל(עם הכוכב רונאלדו שתשחק יותר מאוחר הערב וסיכוייה להעפיל קטנים)כבר בחוץ בשלב הראשון.

מנגד,יש הפתעות טובות כמו נבחרת קוסטה ריקה,יוון,ארצות הברית שלמרות ציפיות נמוכות עשו את עבודתן במשחקים טובים.

אבל עם כל הכבוד לנבחרות האירופאיות שחלקן איכזבו ולנבחרות האפריקאיות שאיכזבו בגדול ולמעט ניגריה כולן עפו,אני בטורניר הזה כפי שציינתי עם הדרום אמריקאיות.

התשוקה,הקהל והכדורגל המהנה והשמח,הוביל את הרגש שלי לנבחרות האלה וכידוע בסופו של דבר מה ששולט בכדורגל זה לא הבלבולי מח המקצועיים אלא הרגש והאהבה.

נבחרות כמו ברזיל,ארגנטינה,צילה,אורגוואי וקולומביה אלו הנבחרות שמרגשות אותי ואני בעדן.

אין לי העדפה ספיציפית לזוכה אבל הייתי שמח אם לגמר היו מגיעות נבחרת מדרום אמריקה כמו ברזיל המארחת עם ניימאר המצוין או ארגנטינה (עם מסי שמנפק תוצאות סוף סוף גם בנבחרת)ונבחרת אירופאית כדוגמת הולנד(מצוינת עד כה),צרפת(מפתיעה במידה מסוימת) או גרמניה החזקה.

אני חושב שזה יהיה פינאלה מצוין למונדיאל מצוין אבל עוד חזון למועד וכרגע נתרכז בשמינית הגמר.

אז איך אומרים המושפעים והמכורים- חג מונדיאל שמח

 

הביא לדפוס טליק

נכתב על ידי , 26/6/2014 17:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

מין: זכר

תמונה




2,534
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט , בלוגים קבוצתיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק 1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק 1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)