לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2014

פרידה יפה


אני מתנצלת שלא כתבתי על המשחק בין הולנד לארגנטינה, שהתקיים ביום רביעי בשבוע שעבר. הייתי כל כך עצובה ומדוכאת מההפסד בפנדלים, שפשוט כבה בי כל רצון לחיות.

לפני המשחק קנינו קופסא של ארטיקים מונדיאל. בכל ארטיק כזה, בטעם ענבים ולימון, ובצורת דגל ברזיל, חבויה בובה קטנטנה של אחד משחקני המונדיאל. אנחנו קיבלנו את לאם הגרמני, את מולר היותר הגרמני, את חוליו סזאר השוער הברזילאי, ואת סווארז הנשכן מאורוגוואי. את הדמות החמישית לא זיהיתי, כי השיער הסתיר את השם על החולצה. החלטתי שזה כנראה מסי ועשיתו לו טקס וודו. הפרדתי בין הראש לגוף ותקעתי בו כמה סיכות במקומות אסטרטגיים, ליתר ביטחון. בסוף, אגב, גיליתי שזה השחקן אדיסון קוואני המסכן, אני מקווה שהוא חי ולא נגרם לו שום נזק. 

 




ככה כן בונים חומה!

המשחק עצמו היה משעמם טילים. שתי הנבחרות התחרו ביניהן מי תשחק יותר סגור ומי תנטרל טוב יותר את השנייה. זה נמשך עוד ועוד ועוד בלי שערים, גם בתום 120 הדקות. מסי אמנם לא נראה על המגרש, עד שזה הגיע לקרב פנדלים אכזרי. הולנד נקלעה לפנדלים גם במשחק מול קוסטה ריקה אבל אז המאמן שלף את השוער הגולייתי קרול וזה עצר שני פנדלים. הפעם לגוליית קראו רומרו וגם הוא עצר שני פנדלים, רק בצד הלא נכון. מסי גם הבקיע וכך ארגנטינה עלתה לגמר הנכסף, והשאר דיכאון.

 

היום התקיים המשחק המוכר יותר כמשחק-שלא-באמת-מעניין-אף-אחד-על-מקומות-3-ו-4. אך כיוון שהתחרו בו ברזיל והולנד זה בכל זאת עניין לא מעט אנשים, במיוחד מהמדינה המארחת. אני מניחה שהם קיוו להחזיר מעט מהכבוד שאיבדו בחצי הגמר מול גרמניה, שם הושפלו בתוצאה הכי גבוהה במונדיאל הזה 7-1!!! גם במשחק הערב הם לא השתפרו הרבה, אך מול הולנד הם הפסידו רק 3:0.

 

לא רק הניצחון של הולנד, והכבוד המעט פתטי של להיות מקום שלישי באליפות העולם, החזירו לי את החיוך לפנים. זה היה משחק מעניין, פחות הגנתי ויותר כיפי לצפייה והיו שערים! ושערים זה חשוב בכדורגל, מסתבר.

 

היום יתקיים משחק הגמר: גרמניה מול ארגנטינה בשעה 22:00. אני צופה משחק טקטי מאוד זהיר, מצד שתי הקבוצות. מקווה שגרמניה תפצח את ארגנטינה ותתקע לה ניצחון משכנע. בכל זאת, אף אחד לא עובר את הגרמנים!


הופ הולנד הופ אחרון ממני. נהנתי לקרוא, לכתוב ולהגיב. נהנתי מהמונדיאל, משחקניו ומההפתעות בו. זה היה אסקפיזם מוחלט, קודם מהמצב הבריאותי שלי ואז מהמצב הביטחוני של כולנו. את הגמילה כבר התחלתי, רק ארבעה משחקים היו בשבוע האחרון. אחרי שהתרגלתי ל-3 בערב זה באמת פחחח.

 

אז על איזו קבוצה את מהמרים כאלופת העולם ולמה?

 

 

נכתב על ידי , 13/7/2014 00:59  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

מין: זכר

תמונה




2,534
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט , בלוגים קבוצתיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק 1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק 1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)