לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

6/2014

כדורגל משחקים 90 דקות-נו מה


כבר בהסתכלות מהירה  בסוף השבוע במשחקי שמינית הגמר הבנתי שאני בצרות

ביום ראשון אני יוצא מהבית לקורס בישול בשעה 15:30 וחוזר בסביבות 22:00 הבייתה

וזה אומר אמרתי לעצמי שאני הולך לפספס את הקרב בין הולנד למקסיקו

 

אני מודה שהיו לי לבטים,חשבתי להבריז מהשיעור,לצלצל למדריך ולומר שאני לא מרגיש טוב או שצץ לי משהו דחוף שלא סובל דיחוי ,אבל חוש האחריות שלי מצד אחד והתשוקה ,ממש ככה , לשיעורי הבישול שמתקיימים כל יום ראשון גרמו לי לבטל כל רצון לעשות משהו אחר

 

אתמול גם חנכנו את הכיתות החדשות,עד אתמול במשך 3 השיעורים הראשונים ישבנו כאן



פריקאסט שנראה כמו מעברת עולים,שולחנות של כיתה א' את הפרודוקטים צריך לעזור למדריך להביא מהמחסן שנמצא  בסמוך,מים לשטוף את הכלים ולרחוץ את הירקות והפרות היה צריך להביא  בארגזי פלסטיק כאלה,בקיצור תנאים שגרמו לנו להרהור שניעל המרחק ועל הזמן שאנחנו מקדישים לעניין  ורק  בגלל שהקורס ניתן לנו בחינם,המשכנו לבוא

 

 



שלום כיתה א'

 

המארגנים הבטיחו שנעבור בשיעור הרביעי לכיתות מסודרות יותר עם תנורים,שולחנות עבודה וכו' ורק כיורים ומים אין אבל לפחות המרחק אליהם התקצר בהרבה

 

ואכן עמדו בהבטחתם

ואתמול כאמור נכנסנו לכיתות החדשות

יש עוד כמה בעיות קטנות ,מיחם למים חמים ,קפה וחלב טרם הגיעו,המזגן מקרר  חלש מידי אבל  זה כלום לעומת תנאי השדה בהם היינו בשלושת השיעורים הראשונים

 

למרות שאל אף התנאים בישלנו דברים נהדרים



שקשוקה במיטבה

 



ציר מרק ירקות

 

בקיצור אתמול היה כאמור השיעור הרביעי,,למדנו על תפוחי אדמה,האמת שכבר יצרנו לעצמנו  שגרת עבודה ,ב3 השעות הראשונות אנחנו לומדים ותוך כדי הלימוד אנחנו מכינים את המנות סביב הנושא שהמדריך מביא.

 

אנחנו אמורים ללמוד עד 21:30 אבל לאף אחד אין כח  אחרי יום עבודה לשבת 5 שעות וכך מצאנו שאם אנחנו לומדים  בהקשבה רבה בשעתיים הראשונות  ותוך כדי כך עובדים על המנות שאנחנו מכינים, בסביבות 19:30 אנחנו מתחילים לנקות (לוקחים מה שלא משתמשים לשטיפה שכאמור נמצאת כ20 מטר מחדר הלימוד),מנקים זבל ושאריות ועורכים את השולחן לארוחה שהכנו

 

אתמול באמת הכנו מטעמים,הבעיה  כאמור שהמשחק הולנד מקסיקו התחיל ב19:00 אנחנו 9 תלמידים מתוכם  2 גברים ,אחד מהם זה אני ו7 נשים שודאי כדורגל לא נמצא בראש מעיניהן

 

אני הייתי עם הראש באפליקציה והידיים באוכל,בשעה 20:00 התחלנו לאכול

 



אלה תפוחי אדמה אפויים וכאן יש משהו שלא ידעתי,כשאני עושה תפוחי אדמה אפויים בתנור אני מרתיח סיר עם מים נותן לו לרתוח,אחכ זורק פנימה את תפוחי האדמה ,נותן להם להתרכך וכשהם כאלה אני מוציא אותם,חותך לקוביות ושם בתבנית,אני מטבל את תפוחי האדמה (מי שירצה אומר אחכ במה ,בכל זאת זה בלוג מונדיאל ,כמה אפשר קראחנה? ) ומכניס לתנור לשעתיים

 

כאן בשיעור המורה הגאון שלנו  הורה לנו לחתוך מראש את תפוחי האדמה לקוביות,את הקוביות זרק לסיר והוסיף לסיר חצי לימון חתוך,הלימון מסתבר שומר על תפוחי האדמה שלא יתרככו כמו נבחרת אנגליה אלא יהיו ברזל ,כמו צ'ילה

 

בקיצור אחרי שמורידים מהאש מטגנים אותם על המחבת עם פטריות חתוכות ועוד כל מיני ואחכ,כן אחכ זה הבעיה,לא רשמתי.. חשבתי על הולנד מקסיקו וחוץ מהעובדה שראיתי שהמדריך זרק לתעורבת רוטב צ'יל מתוק ופיזר משהו ששכחתי לשאול מעל ,יצאה מנה מדהימה

כאן יש  מנה של פשטידת ירקות ותפוחי אדמה,מי שטעם אמר שיצא נהדר,אני  לא אוכל פשטידות,עקרונית,לא רוצה להעליב את הבשר שאני אוהב,פשטידות זה  לאנגלים לבנבנים שלא עולים משלב הבתים

אנחנו אוהדי ארגנטינה (שעוד לא עלינו מהשמינית ונקווה שנעלה,אוכלים בשר)

 

בקיצור ב20:20 פונקט על השעון ,לקחתי את השותפה שלי לנסיעה ודהרתי לאורך כביש 40 מהוד השרון הבייתה מתפלל שאספיק להגיע לראות את סוף המשחק

חברים וחברות,נכנסתי הבייתה בדקה ה87 של המשחק הולנד מקסיקו

התוצאה ברגע הזה הייתה 0:1 למקסיקו ( תוצאה שלמדתי עליה מהאפליקציה בדרך הבייתה ,לא לא הסתכלתי,ביקשתי מהשותפה לדרך שתגיד את התוצאה והיא הצליחה לפתוח את ה אפליקציה ולומר לי

 

אין צורך לומר שקצת התבאסתי,אבל כאמור נכנסתי הבייתה ישר לסלון,הדקה כאמור 87 חכחתי בדעתי אם ללכת לעשות פיפי אבל אמרתי לעצמי שאתאפק 3 דקות ואז הולנד הבקיעה גול והישוותה לאחת אחת,ראיתי שהשופט הרביע מסמן לעוד 5-6 דקות עד לזמן הסופי והחלטתי להשאר בסלון ותוך 2 דקות המקסיקנים ספק הכשילו את רובן והולנד קיבלה פנדל,הוואטס אפ שלי כמעט התפוצץ מההימורים אם השוער יעצור את הפנדל או לא

ולשמחתי הולנד הבקיעה ואני הלכתי רגוע לעשות פיפי

 

בשבוע הבא לא יהיו לימודים,למרות שאפילו לא בדקתי אם יש משחק

איך מריאט אומרת,הופ הופ הולנד !!

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

טליק

 

 

נכתב על ידי , 30/6/2014 10:36  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סימן שאת מכורה


1. כשיש יום אחד שבו המונדיאל לוקח הפסקה ואין לך מושג מה לעשות עם עצמך בערב

 

2. כשאת קולטת את אהוביק מעיף עלה משביל הכניסה לבניין ואת מפרשנת: והנה אהוביק משתלט על הכדור, וברגל שמאל האימתנית שלו מכניע את השועררררר. גולללללל!!!

 

 


 

 

אז אתמול בערב אורוגוואי עפה מהמונדיאל בשמינית הגמר וזה לא החלק הטראגי של הסיפור. במשחק האחרון שלה בשלב הבתים, כשאורוגוואי פגשה את איטליה, נשך החלוץ לואיס סווארס את הבלם האיטלקי ג'ורג'יו קליני בכתף. זה היה יכול להיות סתם עניין מקרי אלא שהתברר שסווארס הוא נשכן כפייתי וכי הוא נשך בעבר שחקן של צ'לסי וגם של איאקס. האיש, שהיה גיבור במשחק הקודם, כבש צמד והציל את אורוגוואי מהדחה, הפך למ"מ הכי חם ברשת והתמונות לא איחרו להגיע. פיפ"א החליטה להשעות את סווארס מכל פעילות ב-4 החודשים הקרובים וכן מ-9 משחקים של הנבחרת.

 

 

 








 

 

בלי הכוכב שלה על המגרש אורוגוואי הפסידה לקולומביה 2:0. כנראה שהם היו מפסידים בכל מקרה כי קולומביה מציגה כדורגל מעולה לאורך כל הטורניר אבל אנחנו קיבלנו את הדרמה האנושית הכי גדולה במונדיאל, עד עתה לפחות או עד שנאיימר יפספס פנדל.

 

אל תשכחו את הולנד! הופ הופ הופ

 

 

נכתב על ידי , 29/6/2014 10:36  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ברזיל, כרגיל , איזה חארה.


אז הגענו למשחק של צ'ילה ברזיל בלי הרבה תקוות מצד טוליו. נן החליט באופן מעצבן למדי להחליף נאמנות ולתמוך בקבוצה של ברזיל אני לעומת זאת הייתי כרגיל מלאה באמונה יוקדת ביכולתם של צ'ילה.זאת למרותש בקונסטלציה אחרת הייתי ממש בעד ברזיל כי אני מתה על כל מה שקשור בברזיל וכי שם יש יותר חתיכים עם תסרוקות טרול (אולה, ניימאר).

 

הברזילאים התחילו חזק. זה בטח לא הזיק שרוב האיצטדיון היה צהוב. הם היו זריזים מצ'ילה אבל באיזה שהוא שלב איבדו תנופה. המשחק היה מלא בעבירות ובשופט נמרץ מאד שנטינו לחבב בזכות הכרטיסים הצהובים הרבים שפסק לברזיל . בארבו השוער כרגיל נתן עבודה רוב הזמן (פרט לחלק מהפנדלים, אוף איתו :(  )

 

יש קטע בצפיה עם ילד שחובב הומור "קפטן תחתונים" כשיש שחקן בשם חארה על המגרש. בדיחה שלא נגמרת. כן,ככה קוראים לו והפעם לא ניסו לבטא את השם שלו ג'ארה  אבל ראו שהשדרנים נחנקו כל פעם מחדש.והוא גם זה שבעט את הבעיטה המכריעה לרעת צ'ילה ונחשד בגול עצמי, למזלו בסופו של דבר נפסק שמדובר בגול של דויד לואיז הכבשה האנושית.

 

אז מה היה לנו: אוהד ברזיל עצבני שטרח ועשה לנו תרגילי קפוארה ונבח על השופט בעצבים כשפסק שלא היה גול לברזיל וגם בכה על שטיח קצת ובאופן כללי הוריד לטוליו  ולי שנים מהחיים. 

 

ובסוף ברזיל אבל טוליו יצא די מרוצה כי הוא ציפה לטבח , משהו בסגנון 5-0 לברזיל וסיכמנו שצ'ילה נתנו פייט יפה ושברזיל היו מעפנים יחסית לברזיל.

 

אני בטוחה גם שלחובשים נותרה הרבה עבודה אח"כ עם כמות הפציעות שהיו שם. 

 

אז אדיוס צ'ילה עד המונדיאל הבא.

 

ג'וליאנה



 

 

נכתב על ידי , 28/6/2014 22:03  
הקטע משוייך לנושא החם: מונדיאלללל!
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: זכר

תמונה




2,534
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט , בלוגים קבוצתיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק 1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק 1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)