לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה פתאטי.


תנו לי ספה נוחה, כלב, ספר טוב וגבר יפה. אחר כך תשלחו את הכלב לקרוא את הספר במקום אחר, ואני אוכל להנות קצת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2018

*1*


מורידים אותי בבית בשעה 1:12 דקות ואני מבינה שיותר מדי זמן שלא עצרתי להעריך.
חבר טוב 1. ששיחות איתו ממצות את רמת האינטיליגנציה והעומק הרגשי שלי כי הוא נמצא באותו רמה. יש 1 כזה כי הוא האדם היחיד שמצאתי שהוא לא נמוך מדי ולא גבוה מדי ברמות. והסנכרון הזה הוא כל מה שצריך בשביל שיחה מעוררת אושר, שלווה, מחשבות ומסקנות.
בן זוג טוב 1. שגם אחרי 27 חודשים להסתכל עליו ולהימשך אליו ברמה שנמשכתי גם אחרי חודש. לאהוב אותו ברמה שאהבתי גם אחרי 3 חודשים. להיות מחוברת אליו יותר מאל כל בן אדם אחר ולהרגיש חצי בלעדיו ושלמה ובטוחה איתו.
בית 1 שיש לי מפתח אליו והוא נפתח ויש בו ריח נקי רהיטים מסודרים מטבח יפה ומלא באוכל, קפה, חטיפי פיטנס שעושים לי טוב על הלב.
חדר אמבטיה 1 שמעוצב מרווח ויפה, שבנוחות מופלאה אני מתנקה ומנקה מעצמי ימים שלמים שעברו טוב או פחות טוב.
חדר 1 שממוקם קומה מעל כל הרעש הכי בפינה, מעוצב בדיוק לטעמי מסודר בדיוק לטעמי, מכיל את כל מי שאני, את הריח שלי, את הספרים שלי, את הבגדים שלי.
מיטה 1 שגדולה מספיק בשביל להכיל אותי ואת החצי השני שלי ולא גדולה מספיק בשביל להרגיש בה לבד כשיש לי לילה להעביר עם עצמי.
טלויזיה 1 לבנה עם סדרה 1 שהיא כל מה שאני אוהבת לצפות בו, שמסקרנת אותי ומרגשת אותי ומחרמנת אותי וגורמת לי לְצַפּוֹת לעוד.

לא צריך יותר, שתדעו. מכל דבר רק 1.
אם ה1 טוב. לא צריך לחפש 2. 
נכתב על ידי , 18/9/2018 00:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 26




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRON. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RON. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)