לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


What Doesn't Kill You Makes You Stronger


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2016


אני צריך למצוא עבודה דחוף

אני לא יכול שהצבא יהיה כל החיים שלי

ויש לי היום בליינד דייט פעם ראשונה

אעדכן

 

נכתב על ידי , 25/11/2016 12:44  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אולי


בוא נודה באמת

לא הזדיינתי כבר הרבה זמן

אני חושב שהפעם האחרונה הייתה קצת אחרי שסיימתי את הקורס

אחרי ששובצתי בבסיס החדש

ומאז הספקתי כמובן לעבור כבר לקריה

שלא יודע אם ציינתי את זה פעם פה בבלוג

אבל כן, אני משרת עכשיו בקריה - מקום מלא בהומואים

פשוט המוחצנים הם לא לטעמי, ואלה שלא אז אי אפשר לראות עליהם

כתוצאה מכך אני בתקופת יובש כרגע

יש אחד ממש חתיך אצלנו, זה שדיברתי עליו בפוסט הקודם

אבל אני חושב אבל שהוא סטרייט

לא הייתה לו חברה, לא אחת שאני יודע עליה... אבל זה לא אומר כלום

ניסיתי אתמול לדבר איתו בפעם הראשונה על משהו שלא קשור לצבא

סתם ליזום שיחה... ואחרי זה רציתי לקבור את הראש באדמה מרוב שהיה מביך

אולי הבעיה היא שאני לא יודע מה אני מחפש? סתם סקס? או חבר?

ומה הבעיה לרצות את שניהם? להתחיל מסקס ולהמשיך הלאה?

ואולי הבעיה היא שאני סתם חושב יותר מדי על כל דבר?

ואולי אני פשוט צריך מישהו, בזמן הנכון, במקום הנכון

כן אולי זה

נכתב על ידי , 11/11/2016 20:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כיף


איזה כיף זה שיש לך בחור חתיך בבסיס

וכל פעם שהוא בא לדבר איתך אתה לא מפסיק להסתכל עליו

על העיניים הירוקות שלו, על הריסים שלו, על השיער שלו

על השפתיים שלו, האף שלו, השרירים שלו, ובעצם על כולו

ואתה מהנהן כמו מפגר כל הזמן ובסוף קולט שלא שמעת כלום ממה שהוא אמר

ואתה לא יודע מה הוא ביקש או רצה

ואז כמובן אתה הולך לדבר איתו שוב רק כדי שוב לא לשמוע כלום כי אתה בוהה בו במשך כל הזמן הזה - שוב

זה כיף

נכתב על ידי , 3/11/2016 19:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 26




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSg123 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sg123 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)