לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מדוזות כל העולם, התאחדו!!

כינוי: 

בת: 20

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

לא כתבתי כבר המון זמן


אז... יומיות. 

לא חשבתי שזה יקרה לי, אבל בסתר רציתי שיקרה.

 

אז... קצונה.

ידעתי לאן אני מכניסה את עצמי, ונכנסתי לשם בכל הכוח.

 

הזנחה עצמית?

אולי פשוט עוברת עליי תקופה פחות מוצלחת.

 

וואו, כמה בא לי לכתוב עכשיו עמודים על גבי עמודים, 

וחוץ מזה, בא לי למצוא את הדפדפת החלקה הישנה ולצייר ציפורים, 

ולקחת את הגיטרה ולנגן קצת... כמה זמן לא ניגנתי? בערך חודש...

ולהכין את הסיור ההוא שאני רוצה להכין,

 

אבל הסטרס... זה הורג אותך. הנסיון לרצות את כולם במקום לעשות מה שאת חושבת,

יחד עם הרצון לפרוץ גבולות ולא לפחד,

והפחד להיות מי שאת לא רוצה להיות...

 

אני לא רוצה שהמש"קית שלי תגיד לי שאני אחלה קצינה ולא תחשוב ככה באמת. 

הייתי המש"קית ההיא, והבטחתי לעצמי שלא אהיה הקצינה ההיא.

 

בשביל זה אני צריכה לאהוב. ולחייך. ולא לוותר,

אבל לדעת גם מתי לוותר.

 

בקיצור הכל מסובך לי בראש. 

אלך להתיר את הקשרים במקלחת ארוכה.

 

לילה טוב...

נכתב על ידי , 12/2/2012 21:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mahavishnu ב-1/11/2012 16:11
 





24,794
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפשוט סהר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פשוט סהר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)