לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  המלאך מהגיהנום

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

מלאך מהגיהנום (הקדמה+פוסט דמויות)


היי כולם.
שמי הוא לולה אני בת 14.5,אוהבת לכתוב סיפורים מגיל צעיר.
לסיפור הנוכחי קוראים "המלאך מהגיהנום"
הנה ההקדמה של הסיפור,מקווה שתהנו:

'קייט.
אני כל כך מצטערת קייטי שלי,אני מצטערת שלא נלחמתי בשבילך אהובתי
לא הייתי אימא מספיק טובה,
לא הצלחתי להתגבר על הדיכאון על המועקה שהייתה בתוכי.
סבלתי יקירתי ואני מקווה שתסלחי לי על כך,
אני מקווה שתוכלי
להבדיל בין טוב לרע,להכיר את האנשים שאת יכולה לבטוח בהם בכל מצב,
שיום אחד תפגשי את האחד והיחיד,אני מקווה שלא תהיה בודדה ועצובה 
כמוני שתמצאי את שימחת החיים.
אני כל כך מצטערת של הצלחתי לשרוד את המועקה הבדידות,
אני מצטערת מלאכית קטנה שלי אני מקווה שיש מקום בלב שלך שיוכל לסלוח
לי על כך
-אמנדה-'

וזה היה המכתב,המילים האחרונות שהשאירה אימי אחרי שהתאבדה.
היום אני בת 16 אך באותה תקופה הייתי בת 9 קטנה ותמימה אני זוכרת כל רגע ורגע מאותו יום כאילו שזה קרה לפני כמה שעות,אני לא יודעת למה,למה היא השאירה יחד עם אחותי הקטנה שנינו לבד בעולם עם מלאכים ושטנים אני לא יודעת עם אוכל לבטוח במישהו אך עכשיו זאת אני ואני אלחם על כל דבר שיקר לי,גם אם זה אומר להרוג.

פוסט דמויות (אם אתם מעדיפים לדמיין את הדמויות בעצמכם אז אל תראו את הדמויות)

קייט רובינסון
אליס רובינסון
ארו ג'ונס
מיאה ווקר
לוסיה ווד
ג'וספין קלארק
רייבן ברוק
שיין לנגן
דרו דניס
גבריאל קולינס
ניק ג'ורדן
נייתן ריצ'רדסון
נכתב על ידי המלאך מהגיהנום , 3/5/2014 17:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





140
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמלאך מהגיהנום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המלאך מהגיהנום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)