לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מקום שהוא בדיוק כמוני: גדול, חלול ושכמעט כולם שכחו ממנו.

Avatarכינוי:  Spooky Ghost

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

12/2021

לקראת הסוף


עוד שנייה סוף סמסטר 

ואני צריכה כוחות לסיים את כל הפרוייקטים ולתקתק הגשות

זה מרגש ומפחיד בו זמנית

אני מרגישה את הדיכאון נושף לי בעורף ואני מקווה שאחזיק מעמד

פתאום ביום ראשון קלטתי את זה

קושי להירדם? צ'ק. קושי לקום בבוקר? צ'ק.

חוסר יכולת להתרכז? צ'ק. ראיה פסימית של העתיד? צ'ק.

רצון פשוט לשכב במיטה כל היום ולבהות בחלל? צ'ק.

זה די כמו שזה היה בתיכון, אולי המינון נמוך יותר אבל זה זה 

ואני לא בטוחה אם זה יחלוף ופשוט לתת לזה זמן או שזה עלול להחמיר

בכל מקרה, זה ידוע שללכת לטיפול יועיל לי מאוד

ועדיין לא עשיתי את זה כמו שצריך אז אולי עכשיו כדאי?

ותמיד בפגישה ראשונה שואלים למה באת

אז מה הפעם? אולי הסטרס?

אני פשוט לא מצליחה להרגע, בלי קשר ללימודים

אני יודעת שזה לפחות חלקית קשור לזה שגדלתי תמיד בדאגה

חייתי ליד חבית נפץ שיכולה בכל רגע להתפוצץ

והדאגה הביאה איתה בדיקות קטנות כאלו כדי להירגע

ורצון להשליט סדר ולדעת מה בדיוק קורה מתי כדי לברוח בזמן

וזה ממשיך איתי הלאה הטורדנות והטרחנות הזו וזה מפריע לי 

אני רוצה להיות פחות כזו

הנה, ניסחתי את זה יפה

עכשיו רק ללכת להגיד את זה למי שצריך, אבל זה כבר אחרי ההגשות נראה לי 

אם זה בכלל יקרה, כי תמיד משהו לא מצליח לי עם זה 

אבל אולי

 

הן אדירות

 

 

 

נכתב על ידי Spooky Ghost , 16/12/2021 00:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,512
הבלוג משוייך לקטגוריות: המשועממים , אומנויות הבמה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSpooky Ghost אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Spooky Ghost ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)