לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קלישאת התבגרות

היא הייתה כמעט הראשונה, ורציתי לקרוא לה חוה. היא קראה לי פג'ו כי הייתי ה306 שלה. -בלוז הנשיקה השלישית


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

יש לי קונפטי ורוד ונדוש בראש


שוב לילה, ושוב במיטה, ושוב אתה שוכח לכתוב לי.
ושוב אני מרגישה מין צביטה בלב, כמו שדון קטנטן שמתיישב לי בין שתי הצלעות ומכאיב לי כל פעם שאתה לא כאן איתי.
ושוב אני יודעת שמחר אני אסתכל עליך, והגמד שיושב לי בקיבה יילך לצוד פרפרים. הוא אוהב לצוד אותך עם הרשת הקטנה שלו, ואז לתת להם לברוח לחופשי. הם ממש משתגעים מזה, הפרפרים.
ושוב אני מרגישה את הפיה מרפרפת לי במחשבות ומפזרת שם קונפטי ורוד ונדוש, מהסוג ההוא עם הנצנצים שמאיה אוהבת.
ושוב אני יודעת שאולי אני סתם ממציאה, כמו שהמצאתי את השדון והגמד והפיה, ואולי אתה בכלל לא איתי, ואולי אתה בכלל לא חושב עליי כמו שאני חושבת עליך ולא נזכר בי כל פעם שמתנגן השיר ההוא של החלונות הגבוהים.
ואולי לך אין לא שדונים ולא גמדים, רק מכשירים מכניים תעשייתים שמוודאים שהכל אצלך עובד בדיוק לפי התוכנית.
לפעמים, אפילו שדונים גמדים ופיות יכולים לגרום לתקלות.
נכתב על ידי קלישאתית , 22/10/2014 19:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  קלישאתית

בת: 25




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקלישאתית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קלישאתית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)