לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לו היינו יודעים לשם מה אנחנו כאן, אף אחד מאיתנו לא היה ממשיך לחפש.



Avatarכינוי:  דומיה

בת: 28

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

בדרכינו לאבדון


הדבר היחיד שנורא יותר מפשעי אולמרט הוא שהמקרה הנורא מעיד משהו על עם ישראל כולו, שחטאיו לא נופלים מחומרת פשעו של אהוד אולמרט. ומבלי משים כולנו הולכים בדרכו, ובו בזמן מתדרדרים לתיהום עמוקה.

למשל, ראש הממשלה בימינו אנו, כבוד בנימין נתניהו, חטא מספיק פעמים במהלך הקריירה שלו. בין אם זה בהבטחות שווא, ובין אם זה לפגוע בקשרים החשובים שלנו עם העולם. נכון, אולי הוא לא ביצע פשע, אבל הוא לא חוטא בשביל שיוכל לחרבן בשירותים כשמסביבו דולקים נרות ריחניים? הוא לא חטא למען טובות הנאה אישיות? זה לא נחשב בעיניכם חטא שהוא פוגע בסיכוי שלנו לשלום עם הצד הערבי יום ביומו? זה לא נחשב בעיניכם שירות אינטרסים אישיים להמשיך לבנות באיזור בידיעה שהבנייה שם משאירה אותנו במקום? וכל זאת רק מתוך מניעים אידיאולוגים.

זה שראש ממשלה שבוחר באידיאולוגיה אישית במקום בטובת המדינה שלו לא נחשב בוגד בעינכם רק מוכיח שאתם כבוחרים הייתם פועלים בדיוק כמוהו.

בנוסף, מערכת בית המשפט בישראל אינה תמימה גם היא: 6 שנים? 6 שנים על לקיחת שוחד מכספי המדינה ובגידה באמון הציבור? זהו, 6 שנים? ולמה, כי הוא היה ראש ממשלה? דווקא כי באותו זמן היה ראש ממשלה, אם העונש אמור להיות 12 שנים, הוא היה אמור לקבל הרבה יותר.

איך אזרח פשוט אמור להסתכל כעת על מערכת בית המשפט, כשלראש ממשלה שבוגד בעמו - היא מקלה כך על עונשו? איך אזרח פשוט יכול לא לזלזל אחרי מאורע שכזה? שחיתות שכזו, ועוד בבית המשפט, שכל מהות תפקידו היא שמירה על הצדק וההגינות.

הלוואי שהייתי יודעת מה לעשות או להציע כדי לעצור אותנו מהדרדרותינו, אבל מי שמעליי קובע. ובינתיים במקום ללמד את ילדינו על ערכים כמו כבוד האדם ושוויון, בוחרים ללמד אותם בגנים על השואה. במקום לחנך ילדים לאהוב, מחנכים אותם לשנוא והם גדלים להיות אזרחים אגואיסטים שחושבים רק על התחת של עצמם.

ואחר כך אתם מתפלאים שעבריינים צצים בתוך מושבי מליאת הכנסת?

נכתב על ידי דומיה , 15/5/2014 21:00   בקטגוריות אקטואליה  
הקטע משוייך לנושא החם: אולמרט בדרך לכלא
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדומיה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דומיה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)