לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לו היינו יודעים לשם מה אנחנו כאן, אף אחד מאיתנו לא היה ממשיך לחפש.



Avatarכינוי:  דומיה

בת: 28

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

הכאב הנעים הזה


הסקס איתך הוא הסקס המדהים ביותר שחוויתי מעודי. אנחנו כה מתאימים האחד לשניה, וזה לאור העובדה שבשנינו יש את הרצון העצום לגרום לשני להנאה הכי גדולה שיש. הזין שלך הוא פשוט ענקי באופן בל יתואר, מכל הבחינות. 21 ס"מ של שלמות ואהבה. ואתה, אתה יודע להפעיל אותו בשילוב של הנאה עצומה ובכאב הכי נעים שהרגשתי בחיי.

 

אני רוצה אותך בתוכי לעד, ושהגמירות הארוכות שאתה גורם לגום שלי להרגיש רק יחזרו על עצמן פעם אחר פעם, ושלא כשמן - הן לא יגמרו לעולם. רק אני אגמור, עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם.

איך ניכרת בעינייך הערצת הגוף המקומר והארוך שלי, איך מרגישים את הערצה הזו בכל נגיעה שלך, שיותר ויותר מחרמנת אותי. רק לחשוב על המגע שלך וכבר כל גופי מצטמרר ומשהו נרטב שם למטה. שם, במקום שאתה הכי אוהב לבקר. אני כל כך מתגעגעת למגע הגברי והחזק שלך על הישבן שלי ועל שוקיי, איך אהבתי שהצלפת בישבני כהוגן, בלי תקנה.

ההבדל בינך לבין שאר הגברים הוא בכאב. אתה יודע לגרום לי לצרוח מכאבים, והכאבים הללו גורמים לי לשכוח מכל הבעיות והצרות בחיי ופשוט להיות מאושרת. ולו לכמה דקות. ועל כך, אני חייבת לך תודה ענקית. הכאב הנעים הזה, הכאב שרק אתה מצליח לגרום לי להרגיש.

אני מרגישה שנפל בחלקי מלאך שכמוך, כי לעולם לא אשכח את הגמירות האלה. לעולם לא אשכח. בתוך העולם החשוך הזה, הן היו האור שלי. הן היו משככות הכאבים של הנפש שלי.

הגמירות האלה הן מיוחדות, והסקס איתך הוא מיוחד. אחד ויחיד.

בזיון איתך יש מנהיג אחד ויחיד, וזה אתה. ולא אחד כזה שמנסה להנהיג בהצלחה לקויה, אלא אחד שמעיף אותי באוויר. ליטרלי ולא ליטרלי.

וכשאתה מחזיק את הישבן שלי, הישבן הזה הוא שלך. למה? כי אתה החלטת שהוא יהיה שלך.

מחכה לך, לא משנה כמה זמן זה יקח, מחכה לך. כי אתה שווה את זה. אתה והזין המדהים שלך. מחכה לשניכם.

 

אתה מה שגברים חולמים להיות, או מה שהם חושבים שהם. אבל בטוח לא מה שהם.

תודה.

נכתב על ידי דומיה , 18/5/2014 22:12   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדומיה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דומיה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)