לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לו היינו יודעים לשם מה אנחנו כאן, אף אחד מאיתנו לא היה ממשיך לחפש.



Avatarכינוי:  דומיה

בת: 28

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2014

מחולל האורגזמות החדש שלי


סוף סוף שכבנו. היה לו איזה קטע מוזר לחכות עד שאהיה בת 18.. חיכינו שבועיים... שבעייני כל העניין היה מטומטמם, אבל החודשיים האלה היו שווים את זה.

הוא כל כך מדהים.

כל פעם שהוא גורם לי לגמור אני מרגישה כאילו כל הגוף שלי מלקק סוכריה ענקית טעימה טעימה ומתוקה. והוא כל כך סקסי, ויפה ומהמם מכל בחינה.

ואיתו אני גומרת פעם אחר פעם אחר פעם. זה מדהים מה שהוא גורם לי להרגיש בכל רמ"ח איברי, מרגיש כמו קסם. זה כאילו שהוא יודע איך ללטף כל סנטימטר בגוף שלי מבפנים, כאילו שלימדו אותו או שהוא נולד עם כישרון מופלא. הוא יפה כל כך, כמו שחקן קולנוע, ואפילו חכם! מה שגרם לו להצליח להיכנס אליי מלכתחילה.

הוא יודע משהו שאחרים לא יודעים, ואפילו אני לא יודעת אותו, אבל אני בהחלט נהנית ממנו. בין הדברים שאני יותר אוהבת זה המבט שלו כשהוא מתבונן בי עירומה, אישוניו המרוחבים ומבט ההערצה המטורף הזה, כאילו ראה יצירת אומנות נדירה. כזו שנשמרה שנים על גבי שנים, כך שכיום יש בנראות היצירה מן המאגיות שהופכת את ערכה לרב יותר.

הוא טבעוני, לא צופה בפורנו ולא בכדורגל. כה שונה מכל הגברים שהייתי איתם עד הלום. טבעוני.. ושלא נדבר על זה שהוא נמנע מפורנו ומכדורגל. אפשר להסיק כי הגבר הזה הוא הגבר הכי פחות "מאצ'ו" או דמי מאצ'ו שהייתי איתו אי פעם. ובשבילי זה מרענן וכייף. כמה כבר אפשר להיות עם אותו קוף בשינוי תספורת בזקן ובביצים? הרי בסופו של דבר זה יהיה אותו חרא, בין אם הוא יזיין טוב או לא (וברור שבדר"כ הם יהיו גרועים). והאמת, שזה שהוא לא צופה בפורנו גורם לסקס שלנו להיות הרבה פחות מכני מכל סקס אחר. הוא פשוט פחות מושפע מאיך שהגברים בפורנו מזיינים, שונה מכל הגברים האחרים שהייתי איתם. אין ספק, הוא מיוחד. והוא זיין על.

איך אני אוהבת שהוא מתגלש על קימורי בערגה ותשוקה, ואני מנשקת אותו במלוא התשוקה.. ואחח כמה שהוא טעים, יאמי יאמי. והזין שלו, יפיוף שלי, אני מסוגלת למצוץ אותו במשך שעות. ולשלוק את הביצים המגולחות והיפות שלו זה פשוט תענוג מאין כמותו.

יואווווי וכשהוא יורד לי, אני מרגישה את האהבה שלו לכוס שלי בכל ליקוק ודחיפת לשון. אני מרגישה איך הוא מתענג על כל שניה, על כל שניה שמענגת אותי ומעלה אותי לכמה שניות לגן עדן פרטי משלי. ואחרי שהוא מסיים להתענג על הכוס שלי הוא מלביש את הקוונדום (כן , אנחנו שומרים על עצמנו), ואז נכנס אליי בכל הכוח. והוא יודע איך להיכנס אליי. הוא יודע. וכשהוא נכנס הוא עוטף אותי בכל התחושות הנפלאות ביותר שבן אדם יכול להרגיש וגורם לחרדה שבי להתפייד.

איזה כייף לי שמצאתי מישהו כמוך, תודה לך שאתה קיים כדי שאני אוכל לחזור לשפיות הלא שפויה הרגילה שלי. מ

 

 

חכה להרגשת הזיכוך הפנימי הבאה שתגרום לי להרגיש כהרגלך, מחכה לאורגזמה הבאה שתעניק לי בטוב לבך.

תודה לך, מחולל האורגזמות שלי.

נכתב על ידי דומיה , 17/6/2014 19:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדומיה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דומיה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)