לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לו היינו יודעים לשם מה אנחנו כאן, אף אחד מאיתנו לא היה ממשיך לחפש.



Avatarכינוי:  דומיה

בת: 28

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

הדוחי הדוחה שבדוחים


היום בעבודה מישהו שאל אותי אם אני במחזור. ולא, לא הייתי עצבנית או משהו. הייתי נחמדה מאוד ועזרתי לו לבחור מידה (אני מוכרת בחנות בגדים לצערי).

האידיוט הזה שאל בקטע של "את במחזור? אה לא? אז בואי נזדיין!".

הייתי פשוט בהלם. באותו רגע הבנתי עד כמה אני שונאת את הישראליות הטיפוסית. כמה דוחי, פשוט איום ונורא. והכי נורא שהם לא מודעים לדוחיותם, אף אחד מהם. איכס, פשוט גועל נפש.

נמאס לי לחיות במדינה הזו, כי כמו שאני רואה אותה עכשיו היא רק מתדרדרת.

נמאס לי מהאנשים, נמאס לי מהממשלה שלא אכפת לה מהאנשים ובגלל זה מרבית האזרחים שבה הם כאלה. נמאס לי נמאס לי נמאס לי. והגרוע ביותר מצוי בעובדה שאין לי שום יכולת לשנות את זה, אף על פי שאם הייתה לי אפשרות הייתי לפחות מנסה.. אבל אפילו את זה הם לא מנסים לעשות.

הלוואי שיום אחד יפסיק הטמטום הזה. ואני אמשיך לקוות, למרות שאני יודעת שזה אולי לעולם לא יקרה...

יש מצב שאני מעט מגזימה, אך אני מאוכזבת מהאנושות. וכן, לא הייתי צריכה לצפות מלכתחילה, ועשיתי זאת.  בכל זאת, גם בי יש מן האנושיות.. והתקווה זה מה שמחזיק אותנו. השקר הכי גדול, והקביים הכי וותיקים.

תקווה תקווה. איך אני מקווה. כנראה שלשווא.

נכתב על ידי דומיה , 4/7/2014 00:26   בקטגוריות סיפורים אישיים, ביקורת, עבודה, פסימי, שחרור קיטור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדומיה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דומיה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)