לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לו היינו יודעים לשם מה אנחנו כאן, אף אחד מאיתנו לא היה ממשיך לחפש.



Avatarכינוי:  דומיה

בת: 28

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

התגעגעתם?


חודש שלם שלא כתבתי בבלוג, חודש של תהפוכות בחיי ועומס בלתי נגמר.

התפטרתי מחנות הבגים כי נמאס לי התנוון ולהרגיש כמו בגד מהלך, והתחלתי לעבוד כמארחת (כמובן שהעבודה הזו לא מספיקה לי ובו זמנית אני "מחפשת" אחרת). "מחפשת", זאת אומרת שאני חושבת על עבודה שהציעו לי.. אבל אני לא בטוחה עדיין לגביה.

בכל אופן, בעבודה החדשה נחמד לי מאוד. חוץ מהעובדה שכל הזמן מבקשים ממני לחייך כאילו שהייתי בובה יפה שקיימת כדי שאנשים יסתכלו עלייה ויראו משהו יפה. אני מתעבת את אותם גברים שחושבים שאנחנו קיימות כדי לשעשע אותם. אני באה לעבודה הזו כדי לקבל אנשים ולהושיב אותם היכן שירצו, ובו בזמן לעשות גם טייק אוואי. וגם לעשות את בין העבודות הכי קלות שהעולם אפשר לי לעשות.

עם זאת מקום העבודה הזה חביב. חצי מהגברים במסעדה ניסו להתחיל איתי ולא הלך להם.

רק לשניים מהם הולך בינתיים, עם האחד שכבתי ועם השני עדיין לא כי הוא נשוי ופחדן (שאגב, הוא גם הבוס שלי). ושמעו את הקטע הכי מצחיק בסיפור, הם מכירים אחד את השני שנים כי הם עבדו ביחד במקומות אחרים. הנשוי שאל אותי אם שכבתי עם מישהו מהמסעדה, מובן שעניתי שלא, כי מה כבר יכולתי לענות?

אתם בטח שואלים את עצמכם איך כל זה התחיל, וגם אם לא אני אספר בכל זאת.

אז ככה, מהיום הראשון הבוס שלי פלירטט איתי ופלירטט איתי. ביום השלישי הוא הלך רחוק ואמר לי שהתחת שלי "דרש" כשהתכופפתי. והאמת, שמאוד אהבתי את זה. פעם ראשונה שיש לי בוס כזה, פעם ראשונה שאני לא שונאת את הבוס שלי בכלל. ותמיד הייתה לי פנטזיה לשכב עם הממונה עליי, והוא ממש רוצה ומראה את זה בלי סוף.

לילה אחד הוא שלח לי הודעה. ולא עניתי כי הייתי עם חבר שלו. עניתי רק בשש בבוקר אחרי שחזרתי מלילה נפלא ונהדר, והוא לא ענה. לילה לאחר מכן הוא שוב שלח הודעה, ועניתי לו. אחרי פלירטוטים "קלים" הוא ביקש שאלך לשירותים ואשלח לו תמונה (הייתי בבר), וכך עשיתי. הוא אהב, ורצה עוד תמונה, אז שלחתי לו מהאוסף שלי. הוא שלח גם (לא ביקשתי), וגם אני אהבתי את הדבר העצום שגיליתי שמסתתר לו בין הרגליים. בתכלס תיארתי לעצמי שיש לו ענקי כי זה ממש בולט מהג'ינס... אתמול הוא אמר לי שהיה לו וויג'ן שלי עם קולר, הוא אמר לי את זה באמצע יום עבודה. ואני התחרמנתי כל כך, ואוו, בחיים לא קרה לי דבר כזה. הרטיבות הגיעה עד לרגליים. ואני הייתי כל כך מובכת, לא ידעתי מה לעשות עם עצמי, כשכל שניה עוד גל ועוד גל הגיע. באיזשהו שלב חשבתי שזה פיפי מרוב שזה היה שופע, למזלי יכולתי לבדוק כי זה נזל ליריחיים הפנימיות, אז טעמתי וגיליתי שזה מי הכוס שלי. סיפרתי לו שאני ממש רטובה, והוא אמר שהוא רוצה לטעום. מה שרק הגביר את מפלס החרמנות שלי ואת מפלס המבוכה שלי. כל פעם שהתקרבתי אליו הרגשתי עוד זרם של חרמנות מציף אותי.

כל המשחקים האלה ממש עושים לי את זה, וגם קצת מכאיבים לי בו זמנית, כי יש מצב שבסוף לא יקרה כלום ואנחנו נישאר במצב המוזר הזה. והאמת שיש לי עוד שניים חוץ ממנו, כך שהוא לא אמור להדאיג אותי.. אבל מה זה לא אמור בכלל. זה מה שקורה ואין לי דרך להתנגד לזה. ובאמת שניסיתי.. אבל זה לא עובד.

קצת משעשע ששכבתי דווקא עם עובד שהוא מכיר שנים לפני, ובכלל לא תכננתי את זה. אפילו לא ידעתי את זה כששכבתי איתו. העובד הוא אחראי על הבר. שניהם מבוגרים, הבוס שלי בן 34 והשני בן 33. בתכלס, בכלל לא רציתי את השני, כשהוא הזמין אותי לבירה הייתי בטוחה שזה בקטע ידידותי (התמימות של גיל 18). ואז כשזה קרה, ממש רציתי את זה. הוא חמוד ומצחיק אותי בלי סוף, והוא חכם ויש לו את הקול הנמוך הכי סקסי ששמעתי בחיים. הוא סקס מדהים, אף על פי שבפעם השניה הוא נהיה קצת עייף.. מרוב כל הסמים שהוא עשה במהלך חייו משהו שם קצת השתבש. אבל לא נורא, אני מבינה את זה. הוא בכל אופן נפלא. זה קצת מוזר לי למנגל בין שני חברים, כי הבוס שלי כל פעם מתקשר אליו כשאנחנו מזדיינים או כשאני שוכבת עירומה על הספה לאחר רצף אורגזמות מטורף. יש בזה מן הסוטות כשזה גורם לי לדמיין את שניהם ביחד, כל אחד מצד אחר, מזיינים אותי הכי חזק שאפשר.

ומובן שזה לא יקרה, ואני אמשיך לפנטז ולפנטז, עד שאטעם את הרטיבות מהרגליים.

נכתב על ידי דומיה , 4/8/2014 13:24   בקטגוריות סיפורים אישיים, אהבה ויחסים, עבודה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדומיה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דומיה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)