לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לו היינו יודעים לשם מה אנחנו כאן, אף אחד מאיתנו לא היה ממשיך לחפש.



Avatarכינוי:  דומיה

בת: 28

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

בלי קונדום


שכבתי עם הבוס שלי. לא בעבודתי במסעדה, עזבתי את עבודתי המשעממת כמארחת והתחלתי לברמן.

הגשמתי את הפנטזיה הכי גדולה שלי (חוץ משני גברים משני הצדדים) ושכבתי עם הבוס שלי.

זה התחיל מזה שהוא התחיל עם איזו בחורה, והיא הלכה לו. בשניה שהיא הלכה, הצלחתי לתפוס את מבטו וחייכתי. ככל הנראה הוא הבין את המסר. אחרי שסיימתי את המשמרת שלי, ראיתי שהוא עולה לשירותים. אז עליתי גם. הצלחתי לתפוס אותו בדיוק אחרי שהוא יצא. אמרתי לו שזו הפעם הראשונה שהוא לא חוזר עם בחורה הביתה, ואז הוא אמר לי "עוד לא נגמר הערב" ונישק אותי את הנשיקה הכי מחרמנת ורטובה שהרגשתי מימיי. איכשהו הוא הוביל אותי בתוך הנשיקה לשירותים בלי ששמתי לב, והתחלנו להתחרמן אחד על השני כמו מטורפים. הוא הכניס את היד שלו מלמטה דרך המכנסון הקצרצר שלי והכניס אצבע לתוך הכוס הרטוב שלי שחיכה רק בשבילו. אחרי זה הוא שלף את זוג השדיים שלי מהחזייה והכניס את הפטמות שלי לפיו, ופתח את כפתור מכנסיי וליפף את פלחי הישבן שלי. התחרמנו ככה בערך נצח בשירותים, עד שלא יכולתי יותר ושאלתי אותו אם הוא רוצה שנמשיך את זה אצלו. הוא אמר שכן.

מאז הכל אמור להיות ברור וידוע. אך חיי אוהבים למרר אותי ולהיות מלאי תהפוכות, אז כמובן שמשהו חייב להשתבש.. והפעם, לא היה לו קונדום. ואני הרי אחת ששומרת על עצמי, ועוד ברור שעם גבר ששוכב עם כל דבר שנושם בעיר הזאת. האידיוט רצה להיכנס בלי קונדום ולא הסכמתי. הדבר שהכי הפתיע אותי היה שהוא ניסה להיכנס לתוכי בלי קונדום כאילו שזה הדבר הכי טבעי בעולם. בתכלס, זה הדבר הכי טבעי בעולם, אבל לא כשמודעים לכל המחלות שמתחוללות מסביבנו. הבחור בן 36, הוא אמור להיות הזהיר מבין שנינו ואני זו שלא הסכמתי שיכנס, והוא ניסה כמה פעמים.

למזלי הוא יורד מדהים ועושה ביד עמוק ומושלם, כך שהצלחתי לגמור איזה 4 פעמים. היה מדהים. 

הבעיה היחידה הייתה שהוא ממש אוהב לחנוק עם הזין שלו, ולא בגלל שהוא גדול מאוד, הוא בהחלט במידה סבירה ונחמדהך. הוא דחף את הראש שלי לתוך הזין שלו עמוק עמוק והיה לי קשה לנשום ורפלקס ההקאה שלי עבד שעות נוספות.

האמת שבפעם השניה שהייתי הרגשתי טוב יותר עם המציצה, למרות שאני עדיין עובדת קשה יותר מאשר עם אחרים. אבל כמות האוגזמות שהוא נותן לי שוות כל מאבק שלי עם רפלקס ההקאה, אני והוא עוד נסתדר... וחוץ מזה שזה תמיד טוב ללמוד דברים חדשים.

הסקס איתו מדהים. למרות שהייתה בעיה. הקונדום נבלע בתוך הכוס שלי, והוא נכנס ככה בלי כיסוי מעליו לתוך התחת שלי. אני לא שמתי לב לזה וגיליתי רק אחרי שהוא יצא מתוכי. הייתי בשוק, אבל המשכתי למצוץ לו עד שהוא גמר לי בפה. האמת שהסקס איתו היה כל כך טוב שהחלקתי על הנושא, ובפעם השניה הוא כבר נכנס בלי שום מכסה מפני מחלות על הזין שלו. כמו ילד שלא מבין שיש דברים רעים בעולם.. גם בתוך בחורות צעירות בנות 18 כמוני.

למזלו אין לי כלום, אבל מה איתי? מניין לי לדעת שלא נדבקתי במשהו ממנו? הוא כפול מהגיל שלי, והוא שוכב עם הרבה נשים. בפעם השניה שהזדיינו הוא נכנס שוב פעם בלי קונדום, ואז עצרתי אותו ואמרתי לו שהוא לא נכנס בלי מכסה.. והלוואי שבאותו רגע הוא היה קם, לוקח קונדום מהמגירה ומזיין אותי עם קונדום, אבל לא.. הוא נכנס ללא קונדום מעליו :( ואני כמו מטומטמת זרמתי עם זה. מניין לי לדעת שהוא לא עושה כך עם כולן? אין לי שום דרך לדעת.

האכזבה הכי גדולה שלי בסיפור הזה היא מעצמי, שהרשתי לדבר כזה לקרות. על הפעם הראשונה אין מה לכעוס עליי כי אפילו לא שמתי לב שהוא נכנס בלי, אבל בפעם השניה פשוט הרשתי לזה לקרות. במשפט אחד שלו "כבר נכנסתי בלי", כל העקרונות שלי נפלו לתיהום וביחד איתם הסיכוי שלי לא לחלות בשום מחלת מין. אוף. אוף אוף אוף. אני מטומטמת וחרמנית, והחרמנות הזו דופקת לי הרבה דברים.

עכשיו התקווה היחידה שלי היא שאין לו מחלות מין. כי לחיות עם איידס ממש לא בא לי, ולמות כבר לא מתים מזה.

נכתב על ידי דומיה , 19/10/2014 03:27   בקטגוריות סיפורים אישיים, אהבה ויחסים, עבודה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדומיה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דומיה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)