לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

stay strong - you can


Who I want to be ... It's not your business

Avatarכינוי: 

בת: 27

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2014

סליחה בשביל אלו שרצו להיות מושלמות, בגללי.


זה נגמר מבחינתי.

ראיתי את הבלוג שלי מפורסם בכתבה על אנורקסיה.

ועכשיו אני יודעת שזהו.

אני יודעת שיכול להיות שהרגתי מישהי בגלל הפרפקציוניזם הזה שלא מרפה.

אני רק רוצה לבקש סליחה מכולן.

אני רוצה למות.

אני יודעת שיש אנשים שנפגעו כתוצאה מהבלוג הזה,

ואני לא רוצה בזה יותר.

ועכשיו שאני במשקל 43 אז יש בי את המחשבה שאולי באמת גרמתי לעצמי יותר נזק.

אנורקסיה זו רק מחלה!

אסור לתת לה לשלוט בנו, היא רק הורסת.

הייתי יפה, הייתי משהו מיוחד.

הייתי יכולה להיות דוגמנית בעתיד אם רק הייתי רוצה.

הייתי משקל 56, ירדתי 15 קילו.

ואני באמת תוהה אם זה היה שווה את זה.

כי השלמות הייתה במשקל 40.

וכשהגעתי לשם היא לא הייתה בשבילי.

צר לי לאכזב אתכן,

אידיאל היופי לא עומד על עצמות.

הוא עומד על גוף חטוב.

ומשקל 40 ומידה 32 זה לא חטוב.

אני רק חושבת על כל הנזק שגרמתי לבנות אחרות,

לא לעצמי.

התכתבתי עם הרבה בנות שהיום אני לא בקשר איתן ומי יודע מה קרה להן.

אולי היה להן את השכל שלי לא היה.

מגיע לי למות.

אנה לא קיימת בכלל.

אנה היא בראש.

בראש חולה.

אני לא נותנת לה לשלוט בי יותר, אתן יודעות למה?

כי אני הרסתי לא רק לעצמי את החיים, גם לילדה הזו.

והמחשבה בראש שרק הלוואי שאני לא אשמין, הלוואי שאני אשאר מושלמת לא קיימת יותר.

כי אני לא אהיה מושלמת יותר.

כי אין דבר כזה מושלם.

אין מישהי שאוהבת את עצמה ב100 אחוז.

ואני לא מדברת רק על בנות, אלה גם על בנים.

אני אחת עם הרס עצמי,

ויכול להיות שהבאתי אותו גם על אנשים אחרים.

ואתן יודעות מה אני הולכת לעשות עכשיו?

לאכול .

אני לא רוצה לבזבז את החיים שלי על אנורקסיה, הכל בראש.

את רזה, את יפה.

אל תשתני בשביל אף אחד,

כי לפעמים לא תוכלי להחזיר את עצמך בחזרה למה שהיית פעם.

ואתן יודעות משהו?

גם אם אני אחזור להיות במשקל 56 אני יהיה גאה בעצמי.

תהיו גאות בעצמכן כי אתן זה אתן!

תמיד יהיו פה ושם אנשים רעים עם שלל הערות על איך שאתן נראות.

אז שימו פס!

האנשים שאומרים לכן את זה?

זה בא מתסכול על איך שהם נראים.

בפעם הבאה שאתן שומעות הערות מהסוג הזה אל תשפילו ראש, תהיו גאות בעצמכן.

כי אתן...

אתן אידיאל היופי, אתן המנצחות ולא אנה!

מי המציא אותה?

הראש שלנו.

אוכל זה טעים.

כמה זמן ספרתן קלוריות?

כמה זמן פחדתן בכל מה שאתן אוכלות?

אוכל הומצא בשביל לאכול אותו.

לא בשביל לפחד ממנו.

אל תפחדו מלהשמין.

תחייכו.

תספרו למישהו מה עובר עליכן.

תעלימו את אנה במקום רק להגביר אותה.

כל מי שנותנת מעכשיו יד בבלוגים של פרו אנה היא פושעת לדעתי!

אתן יודעות למה?

כי אתן מעודדות בנות לרעוב.

כי אתן פאקינג מאמינות בשלמות בזמן שהיא לא קיימת.

השלמות באה מבפנים לא מבחוץ.

השלמות היא אתן.

ולא אנה.

ובטח לא הבלוגריות תחת שם חסוי.

אני יצאתי מזה,

אתן יודעות למה?

כי היה מי שיתמוך בי.

כי לא נתתי לשיט הזה להשתלט עלי עד הסוף.

היה לי את החבר, את החברות ואת אח שלי.

חבר שלי ידע כל הזמן.

והוא שנא את עצמו שהיה לו אומץ לגלות רק כשהייתי כמעט בסוף,

טובעת ב"שלמות". 

ועכשיו אני רק חושבת לעצמי למה ישרא בלוג נותן יד לבלוגים האלו?

אסור.

אסור יותר.

אני קוראת למידת הרחמים של ישרא בלוג לסגור את הטבעות, את הבלוגים וכל מה שקשור לפרו אנה.

כי זה כבר לא פרו רזון או פרו יופי.

זה פרו מוות.

ואם אתם מוכנים לתת מקום לפוסטים האלו של "בדרך לשלמות,הרעבה עצמית" אתם נותנים מקום לעוד בנות למות.

אז למה?

אני מבקשת ממכם לא לתת לעוד בנות להרוס את עצמן.

לכל אחד מגיע להביע את הרגשות שלו, אני מסכימה.

אבל את הרגשות שלו.

לא את הפרו אנה.

ורק דבר אחד עוד יש לי להגיד לכם.

רק לבקש סליחה מכל מי שהושפע לרעה מהבלוג הזה.

לבקש סליחה על כל מי שנפלה מתוצאה של פרו אנה.

כי הנפילה כואבת.

אל תתנו לאידאל היופי לשלוט בכם,

תשלטו אתם באידאל היופי.

 

אוהבת אתכם מלא,

וזה פוסט העזיבה שלי.

נכתב על ידי , 19/12/2014 13:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,247
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לElinor = ana אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Elinor = ana ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)