לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבותיי


בלוג לכל אחד ולאף אחד


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2021

משמעות


אין באמת משמעות. 

זה רק כשאני נותן למשהו כזה או אחר. 

לכל אחד יש דת, דת של מוזיקה? 

שטיות.

אולי מוזיקה היא אמצעי לסיפוק עצמי. 

אולי סיפוק הזה הוא המשמעות של אותו אדם. 

דת אינה משמעות, אלא כרית נוחה. 

לשים עליה את הראש כצריך. 

משפחה ? בת זוג? חברים ? ילדים? זה המשמעות שלך? 

פעם אמרתי שאהבה שלי היא המשמעות שלי. מכל גוונה. 

כל דבר שאני אוהב נותן לי משמעות. 

האם זה עדיין נכון ?

לא חשבתי על זה הרבה זמן. 

אז על מה כן חשבת? 

הרבה עבודה. צלקת חדשה. על העתיד הקרוב והרחוק. לאן להתפתח. 

אתה יודע רגיל של עכשיו.. 

אני כבר זקן מידי כדי להתמהמה בכל דבר בחיים.. חח

השנתיים האילו שעצרתי והגבלתי את עצמי גרמו לי להסתכל קצת עקום על הדרך קדימה. 

לו לא הייתי צריך לעצור, אני רק יכול לדמיין איפה הייתי עומד. 

איפה הייתה רוצה לעמוד? 

...

הייתי רוצה לעמוד שם, מעל העננים. ממש שם. 

רק בלי עצב. עם ניצוץ בעניים כמו שהיה לי פעם. 

לתהות על הכל, ממש שם. 

אין ניצוץ ? 

לא נראה לי, לא. 

לפעמים.

לא יודע.. 

 

בסה לא? 

כן.. אבל זה עניין ש"לחזור בחזרה על הסוס" לא? 

הרבה שלילה. יותר מידי. 

 

נכתב על ידי , 16/9/2021 18:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

8,890
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDavid, אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על David, ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)