לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבותיי


בלוג לכל אחד ולאף אחד


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2022


מעניין 

 

אני לא חושב שאני אוהב את ההרגשה..

לרחף 

 

הרגליים שמוטות מטה

אין אחיזה

לא נעים 

 

אני אמצע את המסמר הזה שישיר אותי מוחבר

בכל רגע... 

בכל.. רגע... 

נכתב על ידי , 4/1/2022 23:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: זכר



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

8,890
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDavid, אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על David, ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)