לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2014

למה זה קורה לי כל פעם מחדש


אני מכיר מישהי או מישהו
אנחנו מסתדרים טוב, ממש ממש טוב, מדברים מלא כל יום
נפגשים קצת
ואז בום.
מסתבר שהבן אדם דפוק
למה סתם לתת לי לפתח תקוות ואז לנפץ לי אותן בפנים?
אני שונא את התקופה הזו בשנה. בחודש שלפני היומולדת.
שונא את היומולדת שלי. הלוואי שלא הייתי נולד וזהו.
החיים האלה הם פשוט מלאי אכזבות ועצבים

נמאס לי להעביר אותם לבד

והיום הולדת שלי, שאני פשוט יושב לבד במיטה בלי שמישהו שם עלי , ממש עוזר לי להרגיש יותר טוב עם עצמי 

נכתב על ידי , 14/10/2014 01:39  
הקטע משוייך לנושא החם: חופש סוכות
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

מין: זכר





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לimalone אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על imalone ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)