לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זורמת עם סגול בעיניים...

Sweet littel lizard

Avatarכינוי:  mamisunshine

בת: 36

Skype:  natalimamis 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בשבילך


היא נולדה בארץ רחוקה,
שם למדה לצוף על האוקיינוס.
כל כך הרבה דמעות זלגו,
ודברים חדשים נולדו.

אוקיינוס של דמעות,
נפשה ראתה הרבה.
עד כדי כך שזה מדכא,
אבל עוד תראו אותה זוהרת,
את כולם היא מחבבת.

היא הייתה יפה כדוגמנית,
אבל הוא הרס לה את החיים,
נתן לה מכה ישר בפנים,
היא דוגמה למופת,
אבל אני אוהבת את שניהם.

אני תמיד איתה,
היא עוד תאיר ושנינו נצחק,
נלך כמו נסיכות על הים,
ונשטוף את הכאב.

היא תהיה כל כך מאושרת,
והכאב יחלוף ולעולם לא יחזור,
נשאיר את הכל מאחור ונזכור,
לזקוף את הגב ולא לפחד מאף אדם לעולם.
נכתב על ידי mamisunshine , 3/6/2014 11:39   בקטגוריות אופטימי, אהבה ויחסים, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ליטופים מתנגנים


אתה שיר מהלך...
מתנגן לי בלי קצב,
אולי קצת בעצב.

נעלמת עם שחר.
מתפוצצת לרסיסים,
ואורות קטנים דולקים...
את דרכנו מאירים.

שמש מושכת...
אולי מאוהבת?
קצת מלטפת.

רדפת אותי בלילות,
אהבת נפשי.
ליטפת בטני.
נשקתה לפי,
אך לאן הלכת? נעלמת...
פשוט התמוססת.
נכתב על ידי mamisunshine , 30/5/2014 22:58   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חיי בזבל


כולכם מושתנים, מדיפים ריח של עובש.
אנשים  לא מתביישים לחרבן לי באוכל.
סגורה עם הכלבים , בכלבייה כך חיים,
חיים לא חיים כבר שמונה חודשים.

חרא על הקירות , צף בשירותים.
הכל מזוהם הנפש גם, כבר נמאס.
חיים ציבוריים כלואים כמו ארנבים.
פיפי ויצאות, מעבירים בדיחות,
בין שעה לשעה.

ניסויים  על בני אדם ללא הסכמתם,
סרט אימה שחוזר על עצמו שוב ושוב.
כלום כבר לא חשוב העולם שלי אבוד, בדידות.
נכתב על ידי mamisunshine , 30/5/2014 14:51   בקטגוריות אהבה ויחסים, ביקורת, אקטואליה, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיר ישן , קמתי לתחייה מזמן...


מצבתו של הלילה הלבן מכולם/ נטלי עינב

 

דלת נפתחת אל הלילה הגדול.

והנה מופיע נער זר,כזה מוזר.

נמצא מפתח לעולמות אבודים,

רוחות ושדים יצאו במחול וגיל.

כהרף עין הלילה חלף.

המפתח נשמט ולתהום צלל.

נותר הריח הלבן,

הריח הממכר שזרם בדם.

 

זרקת עלי סכין אהבה,

הרחקתי אותך בעזרת חרבי הגדולה.

פרצה מלחמה.

נלכדתי בין טפריך החדים,

הנה הם החללים, הנה הם קרבים.

כל שברצוני לסגת אך היני שבויה.

 

זו הייתה תופעת מחתרת,

הופעה תמוהה ואכן הזויה.

ברחנו מעצמנו.

צבעתי הכל באדום עז

התחמקתי מהתכלת.

ואנו נפלנו בערפל שעפף את הלבבות.

לא מצאת אותי,איבדתי אותך.

 

ואחרי כל מה שעשיתי בשבילך.

זרקת אותי לזאבים המורעבים,

בעודי מטפטפת טיפות אחרונות של חיים.

ציחקקת עלי בצחוקך המדבק.

 

ואני את הלב שרפתי.

אהבה משוגעת, אהבה מופרעת.

אהבה ויש לה קבר.

זיכרון לילה צבוע בלבן...

ממשיך להתהפך לו בקבר של זהב,

שאותו חפרנו יחדיו, יד ביד.

 

קבורה.

נכתב על ידי mamisunshine , 25/5/2014 07:42   בקטגוריות אהבה ויחסים, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור, עבודה, ביקורת, צבא  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מעלה ומטה- השיר הראשון שלי


הגבעה שלי היא הסוד שלי,

אני פה לבד מתחברת אל האופק.

התום והטוהר מסנוור,

הייתי הולכת ומוקסמת מן הפרחים הסגולים והאדומים,

שהיו מופעים מידי קיץ וחורף.

 

אוהו!

 

חלום בהקיץ חלמתי.

האם מותר, האם אפשר?

איכן אבנה את מקדשי?

העולם שלי מתעתע בי

אף אחד לא יכול לעצור,

כי המים מושכים,

המים מבלבלים.

 

נופלת...

 

 

 

 

 

yours Sunshine

 

נכתב על ידי mamisunshine , 24/5/2014 11:02   בקטגוריות אופטימי, סיפרותי, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , תחביבים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmamisunshine אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mamisunshine ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)