לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זורמת עם סגול בעיניים...

Sweet littel lizard

Avatarכינוי:  mamisunshine

בת: 36

Skype:  natalimamis 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מתפללת לאור



לא מושלם אבל אני עצלנית...לא מושלם אבל אני עצלנית
נכתב על ידי mamisunshine , 13/6/2014 22:04   בקטגוריות החמצה, התמכרויות, ציור, סמים, רישום, פסימי, תפילות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ציור




נכתב על ידי mamisunshine , 8/6/2014 01:07   בקטגוריות מסגרת, סמים, רישום, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



25 סיבות למה להפסיק עם סמים!


מצאתי באיזה מגירה חשוכה רשימה שנקראת "למה לא!"
עשיתי אותה לעצמי , בתקופה שעשיתי סמים. אז הנה כל הסיבות :

1. זה לא נותן לך כלום שאתה לא יכול להשיג בעצמך.
2.זה אוכל את הגוף, ממש לא בריא, רוצח שקט.
3. יש לזה דאון מסריח.
4.ההתפתחות שזה נותן היא זמנית ולא משתרשת.
5.זה מוחק את המוח.
6. זה מתיש את הגוף, והופך אותך לחצי ישן באופן קבוע.
7.האנשים מסביב מודאגים, זה מרחיק אנשים.
8.נו אז מה שזה מרזה, יש דברים בריאים שמרזים וחוץ מזה להיות מלא זה לא דבר רע בכלל!
9.זה הרבה כסף.
10. לא תמיד מקבלים משהו איכותי.
11.תמיד יש חשק לעוד,זה גלגל שלא מפסיק לשאוב.
12. זה אשליה שאפשר להשיג אותה בעזרת הדמיון ובעזרת אמונה, צריך להתמודד עם האמת.
13.זה מוביל למקומות לא טובים.
14. רושם רע על אנשים.
15.זה לא חלק מהרצון הגבוה, זה מהשטן.
16. החיים יפים, ויותר יפים בלי חראות למיניהם.
17.זה לוקח את המשמעות ואת הטעם המתוק של החיים.
18. אני יותר חזק מזה, אפשר להשתחרר מכל דבר.
19.יש לך עתיד זוהר באופק!
20.זה לא טוב לנפש, זה מפתח שיגעונות.
21. זה חוסם את האור ומפריע להתפתחות תקינה.
22.אין צורך בזה ואני לא באמת רוצה את זה אני מכור.
23. זה מלכודת, שצריך לברוח ממנה כמו מאש.
24. אין בזה שום תועלת.
25.זה חושך טהור.

במקרה שלי היה מדובר בחגיגת ועוד כל מיני.
לדעתי זה תקף לגבי כל הסמים.
אני אישית הפסקתי לגמרי רק נשאר סיגריות וקפאין.
נכתב על ידי mamisunshine , 5/6/2014 15:41   בקטגוריות סמים, התמכרות, התמכרויות, זכרון, החמצה, אקטואליה, אופטימי, פסימי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , תחביבים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmamisunshine אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mamisunshine ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)