לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זורמת עם סגול בעיניים...

Sweet littel lizard

Avatarכינוי:  mamisunshine

בת: 36

Skype:  natalimamis 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בוקר טוב לכם! לילה טוב לי!


טוב אז ככה אני חושבת שאיבדתי את זה...
אולי כי אני פשוט זורמת ולא מתכננת...

הנה לכם שיר משנת 2007

גורל
מתפתלת בגלגל,
משתדלת לא לעד.
סוטה שמאלה,
כשרוצה ימינה.
פוחדת למעלה,
דורסת למטה.

הולכת בעקבות פיות,
לתוך מערות חשוכות.
מאבדת את עצמי
בכיוון הירח,מסתנוורת.
בדרך השמש, פורחת.

אהבה ושנאה, משיכה ודחייה.
הכל כואב , הסוף דועך.
נטרפת מהחושך,
נשרפת מהאור.

מבינה מציאות בעזרת הדמיון.
מכתיבה עבר, מחסירה עתיד.

נעלם הזמן!
השעון קיים.
יש מה לתקן
זה רק הזמן שמתקתק.


והנה לכם שיר מהלילה הזה... יש רגרסיה משהו...

ככה זה נראה משם

שעת צהריים מגיעה,
ואני רוצה לחיות.
ואני רוצה למות.
באותה מידה.

השמים אפורים,
שעת ערב.
והגשם מלוכלך.
אין דבר יבוא המחר.
ושמש גדולה תזרח.

השמש דווקא זורחת לי בלילות,
השמש פורחת לי בלילות
לילות בלי שינה..
לאן אני בורחת וממה?

סיגריה של בוקר,
אוי כזה אושר.
אולי אכתוב מכתב
אולי אתלוש ת'דף.

טעם של דם בצהריים,
טעם של קפה עם סוכר,
אבל אני אוהבת אותו מר!
שמש בין העננים, אולי יש תקווה.

בערב כולם אמרו שהיא יפה,
אך ריקה מתוכן, הם צודקים, אולי...
אלוהים יפיל אותם אחד אחד.
עוד הלילה.

לילה, אני לא רואה,חשוך.
סוף.



אני לא יודעת לי זה נראה שאני לא בכיוון הנכון.

שיהיה, אז אחלה בוקר ציפורים!

נכתב על ידי mamisunshine , 18/6/2014 05:20   בקטגוריות אומנות, כלא, מסגרת, פרוזה, שירים, סיפרותי, שחרור קיטור, פסימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ציור במסגרת- כלא



נכתב על ידי mamisunshine , 7/6/2014 16:01   בקטגוריות כלא, מסגרת, זכרון, רישום, בית ספר, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , תחביבים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmamisunshine אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mamisunshine ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)