לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

wonderland



Avatarכינוי:  allyouneedislove

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2021

עשית בי כרצונך


אני זוכרת ששתיתי מהבקבוק

הרבה הרבה וודקה

ואני זוכרת שלבשתי חולצה עם גולף גבוה

ג'ינס ארוך וסניקרס

 

אני זוכרת שלקחת אותי בכוח הצידה לעצים

ולא שאלת אם אני בסדר, כי אני בקושי הולכת

ואני זוכרת שעשית בי כרצונך

ולא כרצוני

נכתב על ידי allyouneedislove , 9/9/2021 16:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אולי


אולי אחתוך קצת את היד

ולכמה רגעים אפסיק להרגיש לבד

אולי אקיא החוצה את המצוקה

שגורמת לי להרגיש כל כך חנוקה

אולי אתחיל לספר לעצמי את האמת

שבפנים אני בעצם בן אדם מת

שמחכה שהימים שלו יעברו

שכל החוויות והמצוקות ייגמרו

שמריץ בראש את כל התחושות

שאת הגוף שלו בלי הפסקה מתישות

אולי אעלים את כל המציאות

שמההתחלה נחשבה אצלי לטעות

נכתב על ידי allyouneedislove , 3/9/2021 13:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אישפוז פסיכיאטרי


מצאתי את עצמי באישפוז

חיה מסיגריה לסיגריה

חושבת על כמה שאני גרועה והעולם לא מתאים לי

כמה שאני עלובה והחיים לא טובים לי

כמה שאני פאטתית והתנאים לא נוחים לי

כמה שאני מסכנה והקשיים רק גוברים אצלי

 

הכל מרגיש כמו סרט כאילו החיים לא אמיתיים 

נכתב על ידי allyouneedislove , 3/9/2021 13:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לallyouneedislove אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על allyouneedislove ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)