לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

life in watercolor

משוגעת עם תעודות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

11/2015


אלפבה עם שיער כתום

לוהטת כמו הגיהנום

שרה ומשחקת

ובדרמטיות כובשת.

 

אלפבה עם שיער כתום

יפה כמו חלום

רוצה לצבוע לסגול

נשמתה כמו ים כחול.

נכתב על ידי מרגנית השדה , 28/11/2015 13:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




"תרימי את הראש, אני רוצה להגיד לך משהו חשוב. משהו שאת רוצה לשמוע- בעולם הזה יש אפשרות לתת ולקבל אהבה, ואחת הדרכים לעשות את זה זו מיניות"

 

שונאת לדבר על זה. 

שונאת שונאת שונאת.

נכתב על ידי מרגנית השדה , 14/11/2015 01:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"My lie, was my pride"


היא יודעת עכשיו. 

היא יודעת הכל.

im fucked arent i ?

היא יודעת הכל. הכל . הכל . הכל. כל מה שלא העזתי לספר לאף אחד. עכשיו היא יודעת. הכל.

שיט.

אני שונאת את עצמי. אני רוצה להעניש את עצמי. מגיע לי. מטומטמת. זונה. איך את לא מתביישת. דווקא כן, מתביישת מאד.. הסתתרתי מאחוריי הכרית כל הפגישה. 

im fucked, arent i?

 

נכתב על ידי מרגנית השדה , 9/11/2015 15:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  מרגנית השדה

בת: 26




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרגנית השדה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרגנית השדה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)