לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היפים והאמיצים


פאשניזם. פמיניזם. סוציאליזם. מודרניזם. אמנות. יופי רדיקלי, מרד ויזואלי

Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2015

להרגיש


היי לכם. מה העניינים?
אני... קצת מאוכזבת מעצמי- מחוסר היכולת שלי להתמיד ובעיקר מחוסר היכולת למנף את הכישורים האוצרותיים שלי (כי זה מה שאני עושה כאן, בסך הכל. אוצרת את מה שמעניין אותי באינטרנט) לכדי משהו שמצליח להתפתח לאן שהוא- לכדי דיאלוג, שיחה, משהו מהאנושי. 
טוב, לא יודעת.
The New Guard: Couture's Outré Attitude - Sylvester Ulv Henriksen, model, wears Dior Haute Couture dress.  Beauty note: Add yellow shimmer wherever you dare with Make Up for Ever Star Powder in Yellow Gold 920.
מתוך The New Guard: Couture's Outré Attitude של טים ווקר למגזין W (דוגמן: סילבסטר אולף הנדריקסן)
קחו, תשמעו קצת משרוע' לילה

נכתב על ידי , 27/6/2015 23:31  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~יופי רדיקלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~יופי רדיקלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)