לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היפים והאמיצים


פאשניזם. פמיניזם. סוציאליזם. מודרניזם. אמנות. יופי רדיקלי, מרד ויזואלי

Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

יש הפקות ויש הפקות | + ???


היי לכם,  ומיטב ההתנצלויות על חוסר הנוכחות המוחלט שלי פה בשבועות האחרונים. 

מה גם ש... ישרא כן? ישרא לא? אין לי מושג אם ולאן אמשיך מכאן. אשמח לדעות, עצות וטיפים אם יש משמעות לתחזק בלוג בנושא הזה בעברית גם בפלטפורמה אחרת... דברו אליי. אמן! מוציא לשון

אני באמת צריכה עצה 

(אפילו אם ישראבלוג לא יסגר בסוף, אני פשוט מרגישה שאני לא מצליחה להמריא)

 

ובינתיים, הפקה בשם: "לו רק חיינו בעולם פוסט-אפוקליפטי שמנוהל על ידי נשים"

מVICE שבעיקרון אני לא יודעת עליהם מספיק וכנראה שאצטרך לחקור...

יופי אלטרנטיבי, עוצמה נשית, מאבק, חוש הומור, שאלות על אלימות... נהדר לגמרי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PHOTOGRAPHY: ALEX DE MORA
STYLIST: BRIDI FODEN
Make up: Amy Conley using MAC
Hair: David Noble
Props: GLITTERGUN$ LDN
Models: Maddie Seisay and Ella Bernie at Elite Models, Emily at M+P, Jasmine Lia at Models 1, Alexandra Dell Anno at FM Models, Emily Bador at NEVS

נכתב על ידי , 10/6/2015 18:55   בקטגוריות אופנה, אופנה שחורה, הפקת אופנה, ורוד, מודל, ניגודים, נשיות, נשים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Long live the queen!


הפעם משהו קליל, בסה"כ קורטוב של שנינות (או שזה רק בעיני? יכול להיות) שמשלב בין המילולי לויזואלי חיוך
אה, וגם פופ. מיליון פופ, בערך
Andy Warhol / Queen Elizabeth II
Andy Warhol / Queen Elizabeth II

 

Such a hipster

פרדי מרקיורי

נכתב על ידי , 8/5/2015 21:41   בקטגוריות אמנות, אופנה, אופנת גברים, צבע, ורוד, פופ, אנדי וורהול, פרדי מרקיורי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: אומנות , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~יופי רדיקלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~יופי רדיקלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)