לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני בעצם אוקסימורון.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2014

מוקף בחברים אבל בכל זאת כלכך לבד.


למה כלכך הרבה מאיתנו חווים את התחושה הזאת לפחות פעם אחת בחיינו?

פעם חשבתי שזה בגלל חוסר של אנשים טובים כחברים, או יותר נפוץ, חוסר של חברים אמיתיים.

כלומר יש לך חברים, ואפילו הרבה, אבל הם לא אנשים שאתה יכול לדבר איתם על הבעיות שלך, לא באמת, או אפילו מצב קיצוני יותר, אתה לא מסתובב איתם לבד, אתם הולכים רק בחבורות.

 

אבל לאחרונה הבנתי שכל זה לא נכון, יש לי חברים, יש לי חברים שאני יכולה לדבר איתם על הבעיות שלי, ולפעמים זה אפילו יעזור, אבל אני בכל זאת לעיתים קרובות מרגישה לבד, לפעמים אפילו כשאני עם חברים באותו הרגע.

 

הומו ספיאנס הם יצור חברתי, והם גם ידועים בכך שלעיתים דבר לא מספק אותם, אז תכלס, להיות הומו ספיאנס זה קצת מבאס, אז תעזבו אותי, תנו לי להיות איזה יונה או משהו, לעוף כל היום ולחרבן לאנשים על הראש, כן, נשמע טוב.

 

 

אם דיכאונות היו נושא לחיבור בפסיכומטרי, הייתי מקבלת את כל הניקוד.

נכתב על ידי Ass face , 25/8/2014 13:28  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Ass face

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAss face אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ass face ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)