לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Canadian Beauty Blog



Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2014

קניות!


הי בנות,כאן לו,מה נשמע?♥ אני מקווה שתחילת הלימודים התחילה לכולם בטוב ואני מאחלת לכולכן הצלחה בהמשך הלימודים ושתהנו בה! מצטערת שלא כתבתי ושלא עלה פוסט אבל גם אני התחלתי בית ספר והייתי די עסוקה..אבל אל דאגה דיברתי עם לר והחלטנו על נושאים לפוסטים הבאים אז יש כבר למה לחכות(; היום הפוסט יעסוק ברכישות שרכשתי בזמן האחרון(עוד מיולי לשון XD) אז בלי הקדמות מיותרות..בואו נתחיל!
אז הדבר הראשון שעליו אכתוב הן המברשות מחברה שנקראת Bdelium אבל אומרים את שם החברה דליום,בלי ב.נתקלתי במברשות האלה באתר אייהרב ולאחר קריאה של כמה סקירות ששיבחו את המברשות והעובדה שלא היו לי מברשות לעיניים איכתויות,החלטתי לנצל את ההזדמנות ולרכוש את הסט. בסט מגיעים 5 מברשות:
#781 Crease
#777 Shadow
#769 Angled Contour
#760 Liner/Brow
#716 Smoky Eyeliner
הידית של המברשות עשויה מבמבוק ירוק והשיערות עצמן סינטטיות.כמו כן המברשות הן 100% cruelty free וvegan.לאחר כמה שימושים במברשות אני רוצה להגיד שאני...מאוהבת בהן!הם רכות,לא נושרות,תופסות את הצללית בצורה מעולה..מה עוד אפשר לבקש? אני רוצה לציין במיוחד את מברשת האייליינר שמגיעה בסט..היא כל כך דקה וקל לשרטט איתה איילינר.
הדבר השני שרכשתי הוא,או בעצם היא..פלטת הנייקד בייסיקס! התלבטתי אם לרכוש אותה במשך די הרבה זמן ולבסוף, כפי שאתן רואות, החלטתי לרכוש אותה. חיפשתי פלטה במחיר טוב, די פשוטה ושלא אצטרך לבזבז הרבה זמן בבוקר על חשיבה של איזה צלליות לשים.הפלטה די קטנה ןמגיעה עם שש צלליות, חמש מהן הן צלליות מאט ואילו foxy היא צללית שימרית לבנה. המרקם של הצלליות חמאתי חוץ מcrave שיש לה מרקם ״גירי״ אבל זה לא משהו נורא ולפי מה שהבנתי עוד אנשים נתקלו בתופעה הזו..הצלליות מצריכות שימוש בפריימר מכיוון שללא פריימר הצבע שלהן די דוהה ומאבדות את העוצמתיות שלהן.הפלטה ממש נחמדה אבל אני לא חושבת שהיא מאסט..בעיקר עכשיו כשיש המון דיופים, אפילו בארץ. חברת ג׳ייד יצרה לפני שנה שנתיים פלטת בייסיקס משלה שבנויה על אותו העיקרון, פלטה קטנה שבנויה משש או חמש צלליות. הגוונים טיפה שונים אבל ניתן בכל זאת ליצור מראות דומים בעזרתה.בסך הכל אני מרוצה מהרכישה שלי.רכשתי את הפלטה מהאתר Beauty Bay..המשלוח היה חינם והמחירים באתר הם כמו המחירים בארה״ב.
באחד הימים נכנסתי בפעם הראשונה לחנות Lush המפורסמת.אהבתי את מגוון המוצרים שהיה בחנות כגון סבונים לגוף ולפנים,בשמים,איפור,מסיכות לשיער ולפנים,פצצות אמבט,קרמים ועוד המון דברים מדהימים אחרים.עוד מה שאהבתי בחנות היה זה שרב המרכיבים של המוצרים הם טבעיים.כשנכנסתי לחנות ראיתי שולחן עמוס בצלחות כסופות מלאות בחומר כלשהו..מסתבר שאלו היו מסיכות פנים שעשויות ממוצרים טבעיים כגון שוקולד,שיבולת שועל,פירות,אצות,ירקות ועוד.החלטתי לרכוש מסיכה שנקראת catastrophe cosmetic שעשויה מאוכמניות,שמנים שונים וצמחים..בגלל שהמסיכה עשויה ממרכיבים טבעייםיש לה תוקף של שבועיים-שלוש ולא ניתן להשיג אותה אונליין. השתמשתי כבר במסיכה ודי סיימתי אותה ואני מאוד אהבתי אותה ואני מחכה כבר לחזור לשם ולרכוש עוד מסיכה(: דבר נוסף שרכשתי משם הוא מסיכה לשיער שעשויה מחינה ויסמין ואמורה לתת לחות לשיער ולעזור עם ״פריזיות״.השתמשתי בה כבר פעמים והשיער נראה בריא ומרגיש יותר רך..לצערי לא יכולתי לצלם את המסיכה לשיער מכיוון שלא היה לי מספיק זיכרון במצלמה..
התמונה לקוחה מהאתר הבריטי של לאש
את המוצר הבא רכשתי לאחר שקראתי מספר לא קטן של המלצות ולאחר שחיפשתי מוצר שיטפח את הcuticles שלי..מדובר ב lemon butter cuticle cream של החברה המדוברת Burt's Bees..החמאה מורכבת מחמאות ושמנים שונים ויש לה ריח לימוני נחמד..החמאה בעצם אמורה לתת מראה בריא לציפורניים ולהזין וללחח את הקוטיקולות...המוצר עושה את מה שהוא אמור לעשות ואני מאוד מרוצה מהרכישה הזו(: הציפורניים שלי נראות יותר טוב ובריאות!
המוצר האחרון שאכתוב עליו בפוסט הוא המסקרה של לנקום שיצאה לפני כשנה(?)..קוראים לה GRANDIÔSE.כפי שניתן לראות באמת השקיעו בעיצוב של האריזה..זה מרגיש שהאריזה עשויה מזכוכית וכפי שניתן לראות בחלק העליון של האריזה יש את הסמל של לנקום והוא נראה תלת מימדי..עוד דבר שאפשר לשים לב אליו הוא הצורה של האריזה, היא קצת ״מעוקמת״ וזה בגלל הwand של המסקרה.אני חושבת שבגלל הצורה המיוחדת הזאת זה מאוד מקל על הנחת המסקרה ובגלל המברשת הקצרה שעשויה מסיבים סיליקוניים קצרים וארוכים ניתן להגיע לריסים שנמצאים בזווית הפנימית של העין.לא השתמשתי בה מספיק זמן כדי לתת עליה חוות דעה טובה מספיק אבל ממה שהשתמשתי בה אהבתי את המראה שהיא נותנת,ריסים מודגשות ומופרדות.
התמונה לקוחה מהאתר של לנקום
אז עד כאן להיום בנות(: אני מקווה שנהנתן ושוב סליחה שלא עלה פוסט מלא זמן..אנחנו ננסה להתמיד בכתיבה של הבלוג כדי שיעלו 2 פוסטים בשבוע לפחות!תודה רבה שקראתן ואם יש לכן איזשהן בקשות לפוסטים או סתם שאלות, אל תהססו להגיב!שיהיה לכן שבוע מדהים מלא בחיוכים!

נכתב על ידי , 26/10/2014 10:15  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון!!!


היי בנות♥♥ אני יודעת שכבר מלא זמן לא נכתב פה פוסט אבל רק רציתי להגיד שהבלוג לא נסגר ושאנחנו לא פרשנו..הסיבה שלא כתבנו היא ששתינו התחלנו בית ספר,ונהיה קצת לחץ ועכשיו יש חגים אז מנצלים את זה לטיולים ולעוד דברים..אנחנו ממש מצטערות שלא היה פוסט אבל אל תדאגו,אני כבר עובדת על אחד(: ואני מקווה לפרסם אותו בימים הקרובים!אני ולרה נעשה לוח זמנים לפוסטים וככה פירסום הפוסטים יהיה מסודר ומדויק יותר..אז זהו יקרות,אין לי מה לכתוב יותר חוץ מסליחה ושעוד מעט יתחילו לעלות פוסטים(:

אם יש לכן בקשות לפוסטים על תהססו לבקש!

שיהיה לכן סופ"ש מעולה!

נכתב על ידי , 3/10/2014 00:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , בלוגי בנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCanadian Beauty Blog אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Canadian Beauty Blog ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)