לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Bernardos מפנטז

פנטזיות ומציאות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2015

חלמתי?


האם חלמתי שאצבעך ליטפה את שפתיי?
האם חלמתי ששיערך ליטף את עיניי?
האם חלמתי את פטמותייך בפי?
האם חלמתי את שדייך על חזי?
האם חלמתי את לשונך עם לשוני?
האם חלמתי את חזי נצמד לחזך?
האם חלמתי שאני חודר לתוכך?
 
 
נכתב על ידי , 6/5/2015 21:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ספרי לי!


ספרי לי,
תצעקי לי,
איך את מרגישה אותי
צמוד אלייך,
מחליק אל תוכך,
חודר באיטיות,
חודר במהירות.
שפתייך עוטפות אותו
לחות וחמות
ואת,
עולה ויורדת,
יורדת ועולה,
במעלה האקסטזה
סמוקה ונרגשת.
פטמותייך זקורות,
שורטות את שפתיי.
ירכייך חמות,
לופתות את מותני,
צפורנייך חורתות 
שבילים אדומים על חזי,
ושנינו יחד
נאנקים וגומרים.
 
נכתב על ידי , 4/5/2015 14:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רוצה לראות


אני רוצה לראות אותך מאוננת.
מעבירה אצבע לחה על השפתיים,
על הדגדגן,מלמטה למעלה ולהפך,
אכרע בין ירכייך,לא אגע,רק אביט
טוב,אולי בכל זאת ,אנשוף בקלילות
על הדגדגן המזדקר,אבל,לא אגע,
מבטיח.
אסתכל מהופנט על האצבע
המוליכה אותך לעבר פסגות
של הנאה אינסופית.
אני רוצה לראות.
 
 
נכתב על ידי , 2/5/2015 15:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: זכר




קוראים אותי
2,681
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBernardos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bernardos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)