לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אקורד אחד נקי


נוגעת ונרדמת

Avatarכינוי: 

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2017

#130


הלב שלי מתפוצץ בזמן שיוני מול העיניים והאזניים ואני כל כך כל כך כל כך בודדה מבפנים ומבחוץ ואני מחפשת מלא סקס אני חייבת סקס אני חייבת להרגיש משהו חוץ מאת עצמי

נכתב על ידי , 16/8/2017 16:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



#129


היום בכיתי כי מישהי אמרה לי שהשימשייה שלי מתנדנדת וכדאי שאסגור אותה. וזה הסיפור על איך מחזור משפיע לי על החיים תודה רבה

 

אז הייתי בהופעה של יוני המלך והיה פאקינג מדהים ואחכ נסעתי לפקח בהרצליה אז אפשר להגדיר את השבוע כשבוע מוצלח

 

עוד שבועיים מתחילה מכינה ואני שונאת שם את כולם (: (: (:

 

אני הייתי שוי

נכתב על ידי , 15/8/2017 11:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא נורא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא נורא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)