לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עולם חדש




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

ט"ו באב - לבד.


למה אני מתאהבת מהר?


למה אני לא יכולה להבין שיש דבר כזה ידידים?


למה אני לא מסוגלת להיות ידידה של מישהו בלי להתאהב בו?


למה זה ככ קשה?


נמאס לי מזה.



אתם יודעים מה? לא אכפת לי עד כמה ילדה קטנה אני יוצאת באלי לכתוב את כל מה שקרה לי איתו.

הכל התחיל כשמספר טלפון לא מזוהה התקשר אליי, הייתי בטוחה שזה הורה של חניך שלי 
עניתי כמו לכל ההורים - 'שלום'
'היי ____ זה _____ האחראי מבנה, רציתי לדעת אם את באה היום לתדריך בטיחות גובה למחנה'
'רגע מה? הא חחחח כןכן אני כבר מגיעה'
'סבבה ניפגש' הוא אמר וניתקנו

הגעתי לתדריך והייתי צריכה לעלות לגובה ולחבר את עצמי לסנדות כדי לא ליפול


אחת הסנדות התנדנדה ופחדתי להעלות עליה

ביקשתי לרדת הוא לא הסכים


ירדתי בכל זאת ואמרתי שיש לי פחד גבהים


הוא שאל אם אני יכולה לעלות שלב


עליתי


הוא שאל אם אני יכולה עוד אחד לסנדה המפחידה


תוך כדי שמיעת בנות למטה שמבקשות שאני ארד כי הן רוצות לעלות ביחד, עליתי והקשבתי לו


ירדתי מהר למטה אחרי זה, שמעתי שני ילדים אומרים לו לא לתת לי להעלות לגובה במחנה וברחתי לחברות שלי 





אחרי יומיים הוא שוב התקשר 'את באה ליום עבודה מחר ב4 נכון?'
'כן'
'סבבה מעולה'
'חכה רגע'
'מה?'
'רק רציתי לדעת שאני כן רוצה לעלות לגובה כי אני באמת מסוגלת לזה'
'כן ברור אני יודע'

אני וחברה הגענו ליום עבודה אחרי כמה ימים
היה לנו כל כך מצחיק וכיף איתו ועם אחרים
הוא ביקש שנשרטט קלף
עשינו את זה גרוע וצחקנו 
כשניסרתי בוסים (במבוקים) למבנה, הוא בא מאחורי כשלא ראיתי ולחש לי משהו באוזן
נבהלתי וצחקנו

אתמול הוא התקשר אליי ב11 וחצי בבוקר


אני וחברה החלטנו לא ללכת ליום עבודה וללכת רק ללילה הלבן בתשע


לא עניתי לו 


רציתי להגיד לה שהוא התקשר ושלא תענה גם                     *אני צריכה להגיד שאליה הוא לא התקשר בכלל רק אליי*


אבל בטעות נכנסתי לווטסאפ


דיברתי איתה והחלטתי לשלוח לו הודעה


'אני בשיעור דחוף?'


'כן תבואי ישר אחרי זה. מתי נגמר?'


'אני באה באחד ככה'


'למה?'


'כי סבתא שלי לא מרגישה טוב ואני רוצה לעבור אצלה' 


'טוב תקשיבי אם היית אומרת למישהו אחר הוא היה אומר לך לא אבל אני מבין תהיי אצלה כמה שאת צריכה ותבואי באחד'


'סבבה תודה רבהה'


 


אחרי שהתקלחתי והייתי אצל סבתא הלכתי עם חברה לצופים


נכנסתי והוא היה מולי '____' הוא קרא לי בקול מוזר


'הגעתי בזמן!! סבתא שלי באמת לא מרגישה טוב לא שיקרתי'


'אני יודע אני מאמין לך, בואי לספסלים לכל הצוות'


הלכתי וראיתי את כל השישיסטיות שם ולא רציתי לשבת איתן אז הלכתי לחברה שלי


ואז הוא קרא לי להביא איתו ציוד


נכנסנו לחדר רק שנינו ואז הוא התחיל סתם לשיר ואני צחקתי 


אחרי שתי דקות ככה הוא אמר 'את יודעת מה? אין לי כוח בואי ננוח'


כל אחד הלך למקום אחר, אני וחברה שלי ישבנו בחדר שכבג
והוא נכנס ודיבר איתנו סתם על השכבה

אנחנו ביחד בסוג של "משפחה" בצופים שזה בעצם קבוצה של 10 ילדים שאמורים להיפגש בחופש ולהנות ולהתגבש


אנחנו אמורים לראות סרט ונורא באלי לשבת איתו.. תחזיקו לי אצבעות?

תכלס כלום לא קרה אבל כן יש לי משהו אליו .. הוא שישיסט ואני סתם "חמשושית ארורה"

נכתב על ידי thatTEENAGER , 19/7/2013 12:55   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הקטע משוייך לנושא החם: ט&quot;ו באב
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  thatTEENAGER

בת: 25




1,623
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , תנועות נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthatTEENAGER אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על thatTEENAGER ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)