לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עולם חדש




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2013

18 שנים לרצח רבין.


כשהייתי קטנה למדתי על היום הזה בבית ספר.

מאז כיתה ד' עד שנה שעברה למדתי גם בבית הספר וגם בצופים.

השנה אני זאת שלימדה.

אני זאת שלימדה, אני זאת שהעבירה את החומר.

אני זאת שלמדה, אבל מנקודה שונה, קצת אחרת.

 

ילד קטן רואה את היום הזה כלא חשוב.

אבל בן אדם שכבר יותר מבין, יודע על מה מדובר.

מדובר על הדמוקרטיה,

על ימין, 

על שמאל,

על איש אחד - שנרצח.

 

לראות שחניכות שלי לא מבינות את זה היה ברור מאליו

אבל לדעת שהפעם אני זאת שכן מבינה, היה שונה לגמריי.

 

צופים מייצגים כיף, אושר ושמחה

אבל על הימים כאלה מעבירים תכנים רציניים

עם משחקים אבל אחרים.

 

כמו שנותנים לשתי קבוצות לריב על תפוז,

אחת צריכה את הקליפה, והשנייה את הבפנים

אבל במקום לשאול מלכתחילה מה כל אחת צריכה ולהסתדר ביחד

הם רבים.

אחר כך מסבירים להם שעושים דברים בדרכי נועם ושלום ולא במלחמה.

וזה היה המסר של רבין.

 

יצחק רבין, ת.נ.צ.ב.ה

 

 

נכתב על ידי thatTEENAGER , 16/10/2013 21:56  
הקטע משוייך לנושא החם: 18 שנה לרצח רבין
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  thatTEENAGER

בת: 25




1,623
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , תנועות נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthatTEENAGER אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על thatTEENAGER ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)