לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עולם חדש




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2013

עכשיו אני מבינה לעומק ..


אנחנו חברות הכי טובות מכיתה ה', עברנו המון ביחד

שמחות ריבים בכי 

 

היא ילדה סגורה יותר

ופחדתי.

 

פחדתי שתמנע ממני להתחבר בתיכון,

אז לא כתבתי אותה

 

בכך, גרמתי לזה שכנראה לא ניהיה באותה הכיתה יחד

 

4 חודשים לאחר מכן, בחופש הגדול,

נודע לי שהיא והחברה הכי טובה השנייה שלי

באותה הכיתה

 

ואני? לא יודעים.

עשינו שיחת ועידה שלושתינו,

ובכיתי ובכיתי, מה אני אעשה בלעדיהן??

 

ואז זה הכה בי.

התנהגתי בצורה מגעילה, רציתי לוותר על חברה,

ולבסוף זה התנקם בי.

 

התחרטתי על הטעות שלי מעמקיי נשמתי.

בסופו של דבר יצאנו באותה הכיתה.

אין דבר שמשמח אותי יותר.

 

אני עם שתי החברות הכי טובות שלי בכיתה, אנחנו כל הזמן מדברות, הקשר שלנו בלתי ניתן להפרדה.

הטעות הזו מדי פעם מהדהדת בראשי, אבל אני לא אתן לה להמשיך.

 

אתמול הבנתי יותר מכל, עד כמה היא חשובה לי ושאני הכי שמחה בשבילה בעולם,

שיש לה מישהו שאוהב אותה ושכל הזמן רוצה להיות איתה, 

אפילו ניסה והצליח להתחבר עם כל החברים שלה

ואני מאחלת לה שתיהיה מאושרת ובסתר ליבי מתחרטת על הטעות.

 





נכתב על ידי thatTEENAGER , 21/6/2013 10:02   בקטגוריות בית ספר  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפעם הראשונה שלי


כןכן, אני בת 14 וחצי וזאת הפעם הראשונה שלי

למקרה שחשבתם, זה לא מה שאתם חושבים עליו

זאת תיהיה הפעם הראשונה שלי בלונה פארק חחחח

 

הייתי בפארקים ברחבי העולם אבל בלונה פארק? 

אף פעם

 

אבל כמו שאומרים עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא

 

אם כבר מדברים, יש הרבה דברים שלא עשיתי

 

אף פעם לא אהבתי את עצמי 

אף פעם לא היה לי חבר רציני (וזה אומר שאף פעם לא התנשקתי)

אף פעם לא הייתי בטיול אוהלים

אף פעם לא הרגשתי קשורה לסביבה

אף פעם לא אכלתי חציל

אף פעם לא טעמתי אייס קפה

אף פעם לא הייתי מאושרת בחלקי (ותודה לאל, חלקי גדול)

אף פעם לא נתתי פרטים מזהים

אף פעם לא ברחתי מהבית

אף פעם לא הייתי מרוצה מהתוצאה של הגשר

אף פעם לא שמתי לק בצורה נורמלית

ועוד המון המון דברים שאין לי כרגע כוח לפרט עליהם

 

יש דברים שאני נורא רוצה לעשות ואני מקווה שזה יקרה בקרוב,

ויש כאלה שאני מקווה שאני לא ארצה לעשות

 

זה בדיוק מה שנקרא הגשמת מטרות, להגשים את כל הדברים שלא עשית ואת רוצה ופשוט להנות מהם

 

אני מקווה שאני אוכל להנות מהחיים כמו שהם, בלי ריבים עם ההורים, הרבה חברות וידידים,

יציאות, יום יבוא וחבר, עם הרבה הערכה וכבוד לסובבים אותי ולמה שהעניקו לי, בילויים רבים ושנים רבות לסבתא שלי.

 

מאחלת לכולכם, שתגשימו את כל המטרות שלכם וכל פעם תיצרו עוד ועוד.

חופש גדול שמח לכולם!! 

 




נכתב על ידי thatTEENAGER , 18/6/2013 15:48   בקטגוריות אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אופטימית


אני מנסה חשמור על קור רוח

לקחת דברים ברוגע והבנה

להסתכל על העולם

ולהנות

 

נמאס לי להתלונן

למרות שיש לי הרבה על מה

אבל נמאס

 

גם לי מגיע חופש

 

אז השבוע האחרון שלי בתור חמשושית עומד להתחיל

ואני מתכוונת לנצל אותו

להכיר שישיסטים, שביעיסטים ושמיניסטים מהשבט

ורק להנות

 

לא רוצה להיות יותר זאת שבחוץ

והשבוע זה הולך להיפסק

 

כיתה י', אני אבוא מוכנה יותר מאי פעם

 


נכתב על ידי thatTEENAGER , 15/6/2013 13:09   בקטגוריות אופטימי, בית ספר  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  thatTEENAGER

בת: 25




1,623
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , תנועות נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthatTEENAGER אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על thatTEENAGER ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)