לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עולם חדש




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

הא כן,


אמרתי שהן רוצות ששתי חברות שלי ידריכו אותן ולא אני?
נכתב על ידי thatTEENAGER , 31/8/2013 11:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הערכה - כל כך קשה?


את מכינה, את משקיעה, את קונה

ומה קורה בפועל? הכל נזרק לפח.

 

יש לי חניכות בכיתה ד. חברה שהדריכה אותן בג' אמרה שהן ממש חמודות.

ציפיתי וחיכיתי והשקעתי והכנתי וקניתי בככ הרבה כסף.

הן לא מעריכות, לא אומרות תודה, לא נותנות לדבר.

ואני מבינה, גם אני הייתי חניכה בכיתה ד.

גם אני לא נתתי תמיד לדבר. גם אני לא הקשבתי.

אבל דבר אחד בסיסי תמיד עשיתי, להגיד תודה.

בחיים לא נתנו לי משהו בלי שאמרתי תודה.

זה לא קיים אצלי.

ולהשקיע ככ הרבה בלי מילה אחת שאומרת לך הכל, זה ביאוס.

 

אז חניכות יקרות שלי, אני לא מתכוונת לפרוש ולוותר.

אני אחנך אתכן בדיוק כמו שחינכו אותי ויותר טוב.

רק דבר אחד חשוב לי,

הערכה.

תעריכו את המעשים של האחר,

תעריכו את הסכומים שמוציאים עליכן,

תעריכו את הזמן שכותבים בשבילכן,

תעריכו את כל הדברים שאני מפסידה בשבילכן.

תעריכו.

 

 

 

נכתב על ידי thatTEENAGER , 30/8/2013 19:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




טוב אז לפני שני פוסטים, פירסמתי רשימת דברים שהייתי רוצה לעשות השנה הקרובה..

אחד מהם היה לחגוג את היומולדת עם החברות והידידים שלי

ונחשו מה? את היומולדת שלי, אני עומדת לבלות בטיול עם חניכים, עם כל השכבה שאני שונאת.

איזה כיף!! הולכת להיות לי יומולדת מושלמת פשוט |NOT|

נכתב על ידי thatTEENAGER , 25/8/2013 17:01  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  thatTEENAGER

בת: 25




1,623
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , תנועות נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthatTEENAGER אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על thatTEENAGER ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)