לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נכון, אני לא פוליטיקאית


אבל גם לי יש דעה

Avatarכינוי:  גם לי יש דעה

בת: 24




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

ט"ו באב


התאהבתי,

כשפקחתי את עיני

כשהוסדרו נשימותי

כשהתחלתי את חיי

התאהבתי

 

וגדלתי,

ואיתי גם האהבה

כשהלכתי

בשבילי המדינה.

 

וכשהבנתי,

כמה גדולה ההקרבה

רק אז הפנמתי

מהי אהבה.

 

אין לי ארץ אחרת.

את זה כולם יודעים.

וגם אם אדמתי בוערת

אבער איתה, לעולמים.

 

מאוהבת,

כשעל האדמה אני יושבת,

מכל חייל פה מתלהבת

כשאת האויר אני שואבת

מאוהבת

 

אני גדלה

ופתאום גם מבינה

שאין לי ארץ אחרת

ואין על המדינה.

 

 וכשההבנה

תופסת תאוצה

אז אני יודעת

מהי אהבה

 

אין לי ארץ אחרת

את זה כולם יודעים

וגם אם אדמתי בוערת

אבער איתה לעולמים

 

אתאהב

כשגופי יהיה שלו

וכבר לא ארגיש כאב

כשעל האדמה אשכב, ולא אשב

אתאהב

 

וכשאסיים

את תפקידי במדינה

אדע בלב שלם

שארץ ישראל זה אהבה

 

כשעל ערש דווי אני אשכב

לא אעביר את מורשתי

כי רק מי שקצת עקב

ידע את סוד אהבתי

 

אין לי ארץ אחרת

את זה כולם יודעים

וגם אם אדמתי בוערת

אבער איתה לעולמים

 

 

נכתב על ידי גם לי יש דעה , 10/8/2014 23:50  
הקטע משוייך לנושא החם: לכבוד ט"ו באב: אהבה מיתולוגית
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם לי יש דעה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם לי יש דעה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)