לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נכון, אני לא פוליטיקאית


אבל גם לי יש דעה

Avatarכינוי:  גם לי יש דעה

בת: 24




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

ארץ קטנה ואהובה):


ארץ- שמלחמות ספגה המון

שאצלה- כולם מצלצלים בפעמון

מסתכלים, בודקים, חושדים

למרות שלטרור- כולם עדים

 

 

ארץ- שאויבים סבבו לה יחדיו

שסופגת זעם חמאס עכשיו

שנאמר, שאת יושביה היא אוכלת

אך מלאה בחלב, ודבש, ותכלת.

 

ארץ- שמתקו לה פירותיה

וכבכי מלחו חופיה
שנתנו לה אוהביה

כל אשר יכלו לתת

 

ארצי זו הקטנה

הן אתן לך נשיקה

על לחייך האדומה

מדם קרבות!

ארצי זו הקטנה

איך סבלת בדומיה??

לך נתנו באהבה,

את הנשמות..

נכתב על ידי גם לי יש דעה , 24/8/2014 23:24  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגם לי יש דעה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גם לי יש דעה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)