לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מהיום שנכנסתי לעולם השליטה השתנו חיי. כאן אני משתפת אתכן במסע שלי בארץ הפלאות, ארץ בה בכל רגע את בוחרת שלא לבחור!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2014

חלקת אלוהים פיסת שמיים...


אחרי שבועות של עצב, דאגה וחוסר ודאות – חזרתי לעצמי כעת. למדתי משהו מהימים הכואבים, בהם הייתי רחוקה מאדוני ולא היה לי מושג היכן הוא, וביליתי ימים ולילות חרדה לשלומו.

כשיחסי שליטה הם הרמטיים: מרחב סגור ומוגן , את יכולה להתפשט. להתפשט מהשיריון שעוטף אותך ביומיום. בתוך היחסים אני בוחרת להיות תלותית, בוחרת להיות כנועה ונשלטת פיזית ונפשית. אם אנהג כך מחוץ ליחסים שלי עם אדוני- ארמס ואדרס.

תלותיות וכניעות הן תכונות בעלות ערך רב אצל האדון. כמו גם להיות "מאוד זונה" : התנהגות מינית משוחררת מכל עכבות שמעידה על פתיחות פיזית ונפשית מולו.

אבל מחוץ למרחב המוגן שלנו  הייתי צריכה להיות קשוחה ולרוץ למרחב המוגן מטילים. להילחם בפחד ולהתמודד כמו כולם

היחסים האלו הם מתנה עבורי, כי הם מאפשרים לי לבטא תכונות שבמקום אחר הן לא היו שורדות.

אני מאחלת לכל אחת למצוא את חלקת האלוהים השלווה שלה

ואם את שם, עדיין מחפשת ומאמינה כמוני, שלא בחוץ היא אלא בתוכך,

אני מזמינה אותך להצטרף אליי למסע. 

נכתב על ידי , 6/8/2014 15:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lilly2424 ב-29/5/2017 19:02
 





Avatarכינוי: 

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
1,770
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmaayan bar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על maayan bar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)