לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא מזיק ברובו


Blackbird singing in the dead of night take these broken wings and learn to fly


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2014

קשה משחשבתי


לפתוח בלוג זו עבודה קשה משחשבתי.

קודם כל צריך לבחור שם, ואני חשבתי שברחתי מהמותרה הזו בקלילות יחסית ונתתי להורי אז הזכות לעסוק בשאלה הקשה (אני חייבת להגיד שהבתחשב בנסיבות, הם עשו עבודה לא רעה במיוחד...) ולכן לא הייתי נלהבת במיוחד לעשו זאת בעצמי. לאחר כל זה הייתי גם צריכה לבחור שם לבלוג- משימה קשה בהרבה. הרי הכותרת תהיה הדבר הראשון שאתם הקוראים רואים (בהנחה שמישהו קורא) והיא חייבת להיות מספיק מושכת כדי שתקליקו דווקא על בלוג זה מתוך רבים ותקדישו את שתי דקות יקרות בקריאת דברי...

אז אני מקווה שעשיתי עבודה טובה, וגם אם לא. אף אחד לא ראה את זה...

נכתב על ידי I.K , 22/6/2014 22:16  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  I.K

בת: 27




הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI.K אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I.K ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)