לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא מזיק ברובו


Blackbird singing in the dead of night take these broken wings and learn to fly


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2014

יציאה


לאמא שלי ולי יש יחסים טובים. מאוד

 

לכן כל כך לי קשה שהיא לא מאמינה לי.

 

הרבה זמן התלבטתי על הנטייה המינית שלי. הבנתי שאני לא כמו כולם, באופן קיצוני.

לא התעסקתי בבנים, יחסים, בגדים ומראה חיצוני בכללי.

עד שיום אחד הבנתי.

לקח לי המון זמן לקבל את זה. להבין שהתוכנית הברורה של: חבר => בעל=> ילדים ומשפחה, פשוט לא מתאים לי.

 

אז יום אחד כשנמרחתי מול הטלוויזיה החלטתי להגיד לה.

"אמא, יש לי משהו חשוב לספר לך. יש לך זמן?"

"כמובן, מה קרה?"

"קצת קשה לי להגיד את זה ואני גם לא יודעת איך בדיוק אז אני פשוט אגיד- אמא, אני א-מינית".

 

כן. אני מניחה שרובכם לא מכירים את המושג אז אני אנסה להסביר אותו על רגל אחת- א-מיני הוא אדם שלא מעוניין בקיום יחסי מין בכלל.

יש כל מיני סוגים של א-מינים ו"רמות" שונות שבהם הוא נמשך- יש כאלה שבסדר עם מגע מיני אבל לא מסוגלים "ללכת עד הסוף" ויש כאלה (כמוני) שהרעיון של מגע מיני כלשהו מעורר בהם בחילה.

 

אבל אחרי ההסבר הפשוט שלי לאמא שלי (שכלל רק- "אני לא נמשכת לאף מין") היא ענתה לי:

"אנחנו עדיין נאהב אותך בכל מצב, אבל את צעירה מידי בשביל לדעת בשלב כל כך מוקדם".

 

אז נכון, אני יחסית בת מזל, הרי יש נערים שכשאר הם יוצאים מהארון (כן, מה שעשיתי נחשב כיציאה מהארון) מגרשים אותם מהבית. אבל כשאמרתי לה סוף סוף את מה שעובר עלי היא פשוט לא האמינה למה שאמרתי. אני לא חושבת שהיא בתהליכי הבנה וקבלה, היא פשוט מכחישה את זה ואומרת שמה שאני מרגישה לא נכון.

כמובן, שהיה המשך לשיחה שעליו לא סיפרתי לכם...

 

וזהו, יותר לא מדברים על זה. לא מזכירים את זה.

 

גם אבא שלי יודע (למרות שלא התכוונתי בכלל לצאת בפני) והוא חושב בדיוק כמו אמא שלי. היא לא סיפרה לו לפני שאמרתי. חוץ מזה שאני סומכת עליה כל היציאה הייתה מוזרה ובהתחלה הוא בכלל חשב שאני לסבית (ועדיין רצה להגיד לי שאני צעירה מידי כדי לדעת).

 

אז נכון, אני חיה על האדמה הזו רק 17 שנה ומתוכן זוכרת 12. אבל זה לא אומר שאני לא יודעת מי אני!

אחרי כל כך הרבה זמן של התחבטות עצמית, דחיה והכחשה, סוף סוף סיפרתי למישהו, והיא לא מאמינה לי.

 

זה כל כך מתסכל!!! כל הביטחון העצמי שלי נפל באותו הרגע. אם לא היו עוד אנשים בבית הייתי מתפרקת לחלוטין.

אבל לא. 

כי אני אצטרך להתמודד עם זה למשך שארית חיי.

ואני לא מתכוונת להתחיל אותם מפורקת. 

 

(למי שרוצה ללמוד יותר על א-מיניות יכול להכנס לשרשור בפורומים של איגי- מומלץ ביותר http://igy.org.il/communities/topic/95866-%D7%90-%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%A2-%D7%91%D7%A1%D7%99%D7%A1%D7%99/

 

בנוסף לכל שאלה, בקשה או הסבר- אתם מוזמנים לשאול אותי. אני לא נושכת ושמחה לענות)

נכתב על ידי I.K , 23/6/2014 20:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  I.K

בת: 27




הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI.K אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I.K ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)